Blog

Mar 31

Schweppes: kad ar izcilu klipu nepietiek

Jauns Schweppes klips. Lielisks izpildījums, ar lielu interesi iespējams to noskatīties vairākas reizes, bet …

…. klips pievērsis vairāku stratēģiskās
plānošanas blogeru uzmanību pilnīgi cita iemesla dēļ – kā spilgts piemērs izilam radošajam darbam vienā kanālā, kam neseko atbalsts citos kanālos. Interese ir radusies, bet mēģināt uzzināt ko vairāk webā un/vai "padziļināt pieredzi" neizdodas. Nokļūstam kautkādā fomālā korporatīvajā lapā, kurai nav nekā kopīga ar kampaņu. Izsakoties pāris mūsu Londonas kolēģu (AMV BBDO) vārdiem, puiši nav tikuši galā ar "Getting Your Now-What Right" uzdevumu.

Var jau būt ka kādā no piedāvātajām valstu lapām viss ir OK. Bet es paskatījos ASV, Austrāliju (lapa nav pieejama …), Latviju (lapa nav pieejama ….). Globālam zīmolam tomēr būtu jābūt nojautai par to, ka izcils darbs vienā valstī pasaulē bez robežām uzreiz var ģenerēt interesi visā pasaulē. Vairs nav iespējams palaist kampaņu tikai vienā pasaules stūrī, un tad pamazām sakārtot pārējo.

Un vēl viens privāts novērojums – klipa idejā un izpildījumā manuprāt, saskatāma nepārprotama ietekme no SONY "Balls" un "Colors like no other" kombinācijā ar vienu pagaidām globāli mazāk zināmu pagājušā gada klipu, kas man ir starp visu laiku labākajiem – "Kill the gun".

P.s. Tiem, kas nav redzējuši "Kill the Gun", to iespējams apskatīt šeit. Laba skaņa un norobežošanās no citiem audiālajiem kairinātājiem (vislabāk austiņas) ir obligāts priekšnosacījums. Jo šis reiz no ir klips kur "ir tikai viena pirmā reize"

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers