Blog

Apr 15

LADC reklāmas skola @ DOMINO || 1. daļa

Vakar sākās LADC reklāmas skolas otrā nedēļa, kura šoreiz ir saistīta DOMINO BBDO. Pēc īsas iepriekšējās nedēļas mājasdarbu izskatīšanas kopā ar Ģirtu no Euro RSCG un Ivo ( @ domino) stāsta par reklāmas aģentūru vēsturi pasaulē, par profesionālās izaugsmes iespējām un reklāmas festivāliem, šoreiz visvairāk fokusējāmies uz stratēģisko plānošanu (Account Planning) un tās lomu reklāmas aģentūrā. Šeit apskatāmas divas prezentācijas:

Pirmajā – īss un ļoti vispārīgs apkopojums, kas bija pamatā mūsu sarunai par stratēģisko plānošanu, radošo uzdevumu, radošā uzdevuma sesiju:

Otrajai prezentācijai (kuru pirms kāda mēneša gatavoju Latvijas Kultūras koledžas karjeras dienām) apskatījām tikai pirmo slaidu – par dažādajām profesijām un kompetencēm reklāmas nozarē un tās tiešā tuvumā; sekojošajos slaidos ir vieglas, nekritiskas pārdomas par reklāmas aģentūru lomu Interneta laikmetā un izmaiņām radošajās profesijās.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers