Blog

Apr 24

Par mūsu digitālo šodienu un rītdienu

Vairāki piemēri (saites) no šīrīta prezentācijas par marketinga un reklāmas tendencēm digitālājā telpā pēdējo pāris gadu laikā un par konsekvencēm reklāmdevējiem un aģentūrām, Latvijā un pasaulē.

Visprirms jau leģendārā Guinness Tipping Point Domino kampaņa, ko radījuši ne mazāk leģendārie AMV BBDO Londonā – klips un web lapa. Tikko, Internet saiti meklējot, pavisam nejauši atradu arī 9 minūšu filmiņu, kas stāsta par reklāmas klipa tapšanu.

Šīrīta prezentācijā sekoja stāsts par to, cik nozīmīgi ir radīt vērtību klientam un Helsinku transporta mājās lapa kā piemērs vienam veidam, kā to vienkārši izdarīt. Will it Blend? un  Doritos Suberbowl reklāma bija paraugi konsekvences svarīgumam un iespējai veiksmīgi iesaistīt patērētājus reklāmas radīšanā.

Nikon PictureTown, Ikea Kitchens un Salvation Army, Second Hand bija ilustrācijas gan "Show, don’t tell"  principam, gan atziņai par producēšanas kvalitātes pieaugošo nozīmi laikā, kad mūs pārpludina amatieru video (kurus arī nedrīkstam ignorēt).

Savukārt viens no pagājušā gada The Economist veiksmes stāstiem sadarbībā ar Chevron – simulācija Energywille, kas radīta sadarbībā ar Economist Intelligence Unit, manuprāt, apvieno daudzus no principiem – kvalitatīvs izpildījums; pamatīga investīcija, lai radītu vērā ņemamu izglītojošo vērtību.

Un vēl – četri linki no prezentācijas noslēguma daļas – Dove Evolution klips, kas ir pagājušā gada Kannu reklāmas festivāla uzvarētājs un parodija par to Dove Slob, kā arī pagājušā gada kampaņa Dove Onslaught, ar sekojošo atbildi Internetā Dove Onslaugh Spoof.

Daļu no pārējām saitēm, kā arī pusduci citu izcilu piemēru iespējams atrast mana bloga angliskās verisijas ierakstā par Webby Awards tautas balsojumu, precīzāk par manām izvēlēm interaktīvās reklāmas nominēto darbu vidū.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers