Blog

Jul 30

Cannes 2008 || HBO Voyer

Nu jau no pieklājīga attāluma vēsu prātu iespējams paskatīties uz Kannu festivālu.

Gatavojoties ikgadējam DOMINO divu dienu vasaras seminārām izdevās detalizētāk paanalizēt HBO Voyer kampaņu, par kuru bija galvenā diskusija.

Ar 10 (desmit!) lauvām, ieskaitot divus Grand Prix, HBO Voyer kļuva par gada apbalvotāko kampaņu un vienu no balvām bagātākajām kampaņām Kannu vēsturē. Galvenie secinājumi no gatavošanās posma un diskusijas seminārā:

1) liela, prasīgajai HBO galvenajai mērķa grupai (prasīgi, izglītoti, mediju tendecēm un kultūras norisēm sekojoši ASV lielāko pilsētu iedzīvotāji) un HBO zīmola būtībai (“The Art of Storytelling”) atbilstoša “lielā ideja”;
2) innovatīva filmas medija lietošana – četri paralēli cieši saistītu filmu pāri, kas vēl saistīti savā starpā;
3) katram komunikāciju kanālam sava loma, pat nemēģinot pielietot “Copy-Paste”;
4) fantastisks, detaļās un mērogā kvalitatīvs izpildījums visos elementos – no “dzīvās sienas” un web lapas līdz blogiem, programmiņām un jo īpaši – pašu HBO OnDemand kanāla lietojumā (iespēja apskatīt visas epizodes, papildus filmu u.t.t);
5) caur panākumiem visos festivālos arī nepārprotami jaudīga ietekme uz HBO sekundāro, bet ne mazāk svarīgo auditoriju – reklāmdevējiem un aģentūrām;

Lai arī visa centrā ir šī siena un arī HBO Voyer web lapa, tie abi ir tikai iemesli, lai uzsāktu sarunu un stāstu stāstīšanu HBO lojālākajiem skatītājiem. Un arī – simboli, caur kuriem pie šiem stāstiem atgriezties.

Hbo_voyer_picture_3

Papildus vēl vairākus zeltus ieguva nākošā 2007. gada HBO TV kampaņa, kas turpina “There are stories. And there are HBO stories” tēmu.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers