Blog

Aug 11

iPint vs. iBeer

Kopš Apple atvēra iPhone kodu jaunu aplikāciju attīstītājiem, eksponenciāli aug eksperimenti ar iPhone izmantošanu kampaņās.

Viens no, manuprāt, visspilgtākajiem, visvairāk aprakstītajiem un diskutētajiem pēdējo mēnešu paraugiem ir Carling alus radītā iPint, kas (kārtējo reizi) nojauc robežas starp reklāmu un izklaidi – aizslidini glāzi līdz galda otram galam un pārvērt savu iPhone par alus glāzi:

Izskatās oriģināli, inovatīvi, atbilsoši abiem produktiem un to lietošanas situācijai. Jo īpaši priecē tas, ka šī aplikācija veidota ar domu ar iPhone centrā, ņemot vērā tā tehniskās iespējas (līmeņrāži u.t.t) nevis iets drošākais, bet reti vieksmīgākais ceļš – veidot kampaņu uz plašāku auditoriju un tad paņemt kādu masu mediju kampaņas elemetnu vai TV klipu un adaptēt mobilā telefona vajadzībām.

Viss tas izskatītos pavisam cerīgi nākošā gada reklamas festivālos, ja vien jau kādu laiku pirms šīs kampaņas nebūtu pieejams iBeer no Hottirx un YouTube – šāds video:

Lēnāka internet pielsēguma gadījumā apskatāma arī mazāka iBeer reklāmas rullīša mp4 versija

iBeer šodien ir 7. vietā iTunes App Store pārdotāko (!) aplikāciju TOPā ($2.99) un jāteic, ka iPint noslēguma daļa ir nepieklājīgi līdzīga savam priekšgājējam, tikai bez spēles elementa un bez Carling logo.

Tikko, jūlijā, Hottrix izlaiduši arī jaunu, līdzīgu iMilk versiju, pie tam labāko video atbilžu un parodiju iesūtītājiem tiek solīts MacBookAir vai iPod Touch.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers