Blog

Aug 13

Par mūsu digitālo un fragmentēto šodienu

Creativity-Online šorīt lielisks raksts par mūsdienu reklāmas industrijas digitālajām realitātēm. Autors – Big Spaceship CEO – ir viens no līdzautoriem izcilajai HBO kampaņai un tieši viņš pēc Kannu festivāla sāka diskusiju par to, kāda veida sadarbība nepieciešama, lai radītu IZCILU radošo darbu mūsdienu fragmentētajā un nemitīgi mainīgajā mediju vidē un par balvu sistēmas nepilnībām, atzīmējot izcilu darbu..

Pāris teicami citāti:

We can’t shove our heads in the sand in hopes that TV will once again become the sun around which all else orbits. We have to embrace the fragmentation and furious tempo by collaborating to engage consumers.

There was a time when the “big idea” was all that mattered. You didn’t need to know how it was produced because the medium was always predictable and the line between idea and execution was distinct. Ideas will always be central to great work. But we can no longer separate them from the platforms and channels they play out in. In our world, you can’t plan digital communications insightfully, or execute effectively, without understanding how to build it.

Par sadarbību, bet jo īpaši skaists ir formulējums “ecosystem of ideas”

Creating an ecosystem of ideas that can live and grow within these various platforms requires cooperation. In this brave new world, collaboration isn’t “nice to have,” it’s a prerequisite.

Aug 13

Par mūsu digitālo un fragmentēto šodienu

Creativity-Online šorīt lielisks raksts par mūsdienu reklāmas industrijas digitālajām realitātēm. Autors – Big Spaceship CEO – ir viens no līdzautoriem izcilajai HBO kampaņai un tieši viņš pēc Kannu festivāla sāka diskusiju par to, kāda veida sadarbība nepieciešama, lai radītu IZCILU radošo darbu mūsdienu fragmentētajā un nemitīgi mainīgajā mediju vidē un par balvu sistēmas nepilnībām, atzīmējot izcilu darbu..

Pāris teicami citāti:

We can’t shove our heads in the sand in hopes that TV will once again become the sun around which all else orbits. We have to embrace the fragmentation and furious tempo by collaborating to engage consumers.

There was a time when the “big idea” was all that mattered. You didn’t need to know how it was produced because the medium was always predictable and the line between idea and execution was distinct. Ideas will always be central to great work. But we can no longer separate them from the platforms and channels they play out in. In our world, you can’t plan digital communications insightfully, or execute effectively, without understanding how to build it.

Par sadarbību, bet jo īpaši skaists ir formulējums “ecosystem of ideas”

Creating an ecosystem of ideas that can live and grow within these various platforms requires cooperation. In this brave new world, collaboration isn’t “nice to have,” it’s a prerequisite.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers