Blog

Aug 13

Reklāmas stratēģiskā plānošana @ 40

Viena no reklāmas stratēģiskās plānošanas (Account Planning) pēdējās desmitgades labākajām grāmatām, kas visvairāk ietekmējusi manu domāšanu ap 2000. gadu, kad tā nonāca manās rokās ir “Truth and Lies un Advertising: The Art of Account Planning“.

Šajā prezentācijā, kas notika stratēģiskās plānošanas 40. gadadienai veltītajā konferencē, tās autors, Jon Steel, visai kritiski (vārda visplašākajā nozīmē) paskatās uz plānošanas šodienu, vakardienu un rītdienu. Prezentācija mazliet “pasausa” vai pat “formāla”, bet tajā, gan tieši, gan strap rindām, ir piesātināta ar nozīmīgām vai apdomāšanas vērtām atziņām un domām.


Jon Steel: Planning at 40: Solving the wrong problems from JWT on Vimeo.

Man neliels Deja Vu sākumā, kad viņš pašā sākumā lieto citātu no 1963. gada grāmatas “How to Became Advertising Man”, ko es pats atradu pagājušnedēļ un iekļāvu stāstā (prezentācijā) par to, kas tad tie tādi stratēģiskie plānotāji, DOMINO jaunajiem darbiniekiem:

“Finding the best opportunity in the market for the particular advertiser, and shaping his advertising to exploit that opportunity, is one of greatest contributions the Advertising Man can make to his client. James Web Young “How To Become Advertising Man” (1963)

  • http://arturs.jaffa.lv Arturs Mednis

    Hei! Lielisks blogs, noderīgi raksti. Skatos, ka pastāv jau vairākus mēnešus, bet es tikaišodien par tādu uzzināju (shame on me). Kādus desmit rakstus jau atvēru katru savā logā, tagad lasīšu. Malacis!!! Vēlu veiksmi (noteikti pieminēšu nākošajā podkāstā).

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers