Blog

Aug 18

Slavas dziesma radošam mazbudžeta darbam

Šajā nedēļas nogalē britu salās parādījusies kāda izcila kampaņa no Natural Confectionery. Izcila savā vienkāršībā, mazbudžetībā un izdomā. Ko vairāk var vēlēties rietumu pasaules krīzes nojausmu skartais ražotājs? Bet vēl jo vairāk tā ir slavas dziesma izdomas pilnam mazbudžeta darba, kurā ne par kapeiku nav upurēta ideja, un es pat uzdrīkstētos apgalvot – ziņas pasniegšanai adekvāta izpildījuma kvalitāte:

un

un vēl jo vairāk

Līdzās klipiem arī lieliska (vienkārša un koncepciju pastiprinoša) weblapa.

p.s. varbūt tomēr tajā Gorillā kautkas ir? Vēl nezinu kāpēc šeit (pie konfektēm) gan viss rādās esam izdarīgs ar desimitiem (simtiem) reizes mazāku budžetu un daudz, daudz trāpīgāk. Bet varbūt vnk esmu subjektīvs par (pret!!!) Gorillu, ko joprojām nesaprotu (vai varbūt negribu saprast);)

  • http://arturs.jaffa.lv Arturs Mednis

    Tas man atgaadinaaja taas franchu reklaamas, kuraas tika reklameets luminisceejoshais laaciitis – mazs budzhets, laba humora izjuuta, un lielisks rezultaats. Bez tam, jaaiespringst mazaak uz kaada jauna, super-trupe-radosha sizheta izdomaashanas, kuru visas desmit klienta instances un entaas valdes seedes (ne)apstiprina…

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers