Blog

Aug 4

Starbucks nākotne dizaina kompāniju skatījumā

Starbucks lejupslīde un izmisīgie soļi to pārvērst nākošajā izrāvienā ir viens no pasaules biznesa preses saldajiem kumosiņiem. Bet ne visi līksmo vai izmanto šo gadījumu superanalīzēm.

The Architect Magazine uzrunājis piecas izcilas dizaina kompānijas un aicinājis piedāvāt savu vīziju ne tikai par to, kādam būtu jāizskatās Starbucks, bet visvairāk – par to, kādā koncepcijā un pamatprincipos viņiem būtu balstīt savu biznesu.

Rezultāts, limitētā laikā, ir uzmanības vērts.

Papildus leģendārākie no dalībniekiem, Pentagram, mazliet detalizētāk dalās ar savu analīzi, pārdomām un piedāvājumu sava bloga ierakstā.

No biznesa puses interesantu analīzi par Starbucks veiksmēm un neveiksmēm pirms nepilna mēneša ir publicējis viens no Harvard Business School vadošajiem marketinga mācībspēkiem un bijušais London Business School dekāns John Quelch.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers