Blog

Aug 1

Tylenol: pret sāpēm (nevis par tabletēm)

Fantastiska kampaņa, kas atsaucoties uz vairākiem stratēģiskās plānošanas blogiem tikko sākusies NewYork pilsētas vides reklāmā.

Tylenol_massage

Esmu pārliecināts, kā tā būs manā pieticīgajā argumentācijas palīgieroču arsenālā tuvākos gadus, jo Tylenol runā nevis par tabletēm, bet par galveno – par to, kā iespējams tikt galā ar sāpēm. Drosmīgi un neticami efektīvi.

99 no 100 klientiem apskatot skices uzdotu jautājumu par to, kur tad ir produkts, kāpēc bez tā. Bet tieši šeit ir šī risinājuma spēks. Jo brīdī, kad tev nesāp (un kad tu skaties reklāmu), tevi tabletes neinteresē. Bet, ja reiz sāp un tevi šie padomi ir uzrunājuši (vai varbūt pat palīdzējuši), iespējams tu mazliet vairāk slieksies izvēlēties Tylenol. Jo viņi ir runājuši ar tevi un stāstījuši stāstu “par mazajām lietām, kas palīdz justies labāk“. Lai arī webā izdomas (pagaidām?) mazliet ir pietrūcis, respekts par vides reklāmu kā (cerams) galveno ideju.

Diemžēl arī YouTube atrodamie Tylenol pēdējie 3-4 klipi joprojām runā … par tabletēm. Viens no tiem (no šī gada februāra) lai arī lielisks izpildījuma ziņā, tomēr pazaudē smalkumu 28tajā sekundē, kad uz skatuves (tiesa gan uz īsu brīdi) uznāk tabletes (kapsulas) ….. :(

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers