Blog

Sep 11

DOMINO prezentācija PREDICTS konferencē

Šodien mums ar Darlanu bija iespēja Predicts 2008 konferencē prezentēt savu (=DOMINO) redzējumu par to, kādas izmaiņas sagaida pilna servisa reklāmas aģentūras un uzņēmumu marketiga daļas tuvākajos gados.

Saīsinot prezentāciju līdz 20 minūšu formātam izlēmām upurēt dziļumu un palikām pie diviem, mūsuprāt, galvenajiem izaicinājumiem, kas sagaida marketinga un reklāmas cilvēkus tuvāko gadu laikā:

1) pakāpeniska fokusēšanās uz tāda satura radīšanu, kuru cilvēki meklē un ar kuru dalās viens ar otru; tas prasa iemaņu veidošanu, kas ir būtiski atšķirīgas no klipu radīšanas televīzijai kā vienvirziena kanālam;

2) darbs pie vērtības radīšanas klientam katrā kontaktā ar viņu, kas sevī ietver daudz elementus no tā, ko šobrīd dara dizaina kompānijas; tai skaitā tas būs saistīts ar jaunu kompetenču attīstīšanu gan aģentūrās, gan marketinga nodaļās.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers