Blog

Oct 22

Par krīzi. Nenopietni un vienlaikus vairāk nekā nopietni.

Mārtiņš no IGLOO piespēlēja lielisku YouTube filmiņu. Caur smiekliem, asarām un vienlaikus – negaidīti dziļi par visu to, kas šī gada laikā pamazām kļuva par krīzi, recesiju, lejupslīdi vai kā nu kurš to tagad sauc. Sižets saglabāts YouTube jau 14. februārī, laikā, kad tas viss patiešām varēja šķist (un šķita) tikai joks. 

Bet saskaņā ar oriģinālo ierakstu tikusi rādītā arī leģendrā Berkshire Hathaway vēl jo leģendārajā ikgadējā akciju īpašnieku kopsapulcē. Izkaidējoši. Un Must See. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers