Blog

Oct 28

Whassup 2008 un oriģinālais Whassup 2000 (papildināta)

Paturpinot jau manis iepriekš pieminēto Whassup'08 tēmu – tikko Creativity Online publicējuši rakstu un intervijas atreferējumu ar Wassup'2000 un Wassup'08 režisoru Charles Stone III. 

Stone says Wassup08 came out of a desire to contribute personally to the Obama campaign. "I donated money and passed around emails but I wanted to contribute in some way that represents me. But I also wanted to make sure it would get seen." Stone wanted to make a short using the original Wassup cast and posted a message to friends and colleagues, including Maurice Marable, who now directs spots through Believe, and Chris Fiore, an editor and director. "(Fiore) wrote a short skit that was based on my original short," says Stone. "It was really pretty dark and subversive. I took that idea and reworked it. What you see is what we shot."

Kā izrādās, līdzās YouTube klipa panākumiem (šobrīd jau 1'586'000 apskates – trīs dienu laikā) ir izveidota arī speciāla Whassup08 mājas lapam, kur oriģinālā un augstākā izšķirtspēā apskatāms oriģinālais 2000. gada klips – tas būtiski atškirās to tās man pazīstamās versijas, kas ir klejo internet telpā un (šķiet) ieguvusi balvas festivālos. 

Mazliet plašāk izlase no spilgtākajiem un pamācošākajiem šī gada vēlēšanu kampaņas klipiem sekos tuvāko pāris dienu laikā.

PAPILDINĀTS 28/11 – vienā no BusinessWeek.com blogiem atrodams daudz detalizētāks stāsts par to, kā tapis klips un par tā izmaksām. Stāsts vēsta, ka tā ir tikai un vienīgi pirmo filmu režisora, kurš ir kvēls Obama atbalstītājs, privāta iniacitīva un gandrīz visi klipa dalībnieki tajā piedalījušies bez maksas, tāpēc izmaksas bijušas ap $6,500 pretatā minējumiem, ka tās bijušas ap $75'000. 

Lai nu kā, vēl interesantāks ir fakts, ka Buweiser iepriekšējā klipa izmantošanas tiesības bija nopircis uz pieciem gadiem par (tikai!!!!) $ 37'000, kas priekš Amerikas cenām ir simboliska summa. 

Bet klipa skatītāju skaits šobrīd jau pārsniedzis 2'120'000 skatītājus. Četrās-piecās dienās.
Oct 28

Whassup 2008 un oriģinālais Whassup 2000 (papildināta)

Paturpinot jau manis iepriekš pieminēto Whassup'08 tēmu – tikko Creativity Online publicējuši rakstu un intervijas atreferējumu ar Wassup'2000 un Wassup'08 režisoru Charles Stone III. 

Stone says Wassup08 came out of a desire to contribute personally to the Obama campaign. "I donated money and passed around emails but I wanted to contribute in some way that represents me. But I also wanted to make sure it would get seen." Stone wanted to make a short using the original Wassup cast and posted a message to friends and colleagues, including Maurice Marable, who now directs spots through Believe, and Chris Fiore, an editor and director. "(Fiore) wrote a short skit that was based on my original short," says Stone. "It was really pretty dark and subversive. I took that idea and reworked it. What you see is what we shot."

Kā izrādās, līdzās YouTube klipa panākumiem (šobrīd jau 1'586'000 apskates – trīs dienu laikā) ir izveidota arī speciāla Whassup08 mājas lapam, kur oriģinālā un augstākā izšķirtspēā apskatāms oriģinālais 2000. gada klips – tas būtiski atškirās to tās man pazīstamās versijas, kas ir klejo internet telpā un (šķiet) ieguvusi balvas festivālos. 

Mazliet plašāk izlase no spilgtākajiem un pamācošākajiem šī gada vēlēšanu kampaņas klipiem sekos tuvāko pāris dienu laikā.

PAPILDINĀTS 28/11 – vienā no BusinessWeek.com blogiem atrodams daudz detalizētāks stāsts par to, kā tapis klips un par tā izmaksām. Stāsts vēsta, ka tā ir tikai un vienīgi pirmo filmu režisora, kurš ir kvēls Obama atbalstītājs, privāta iniacitīva un gandrīz visi klipa dalībnieki tajā piedalījušies bez maksas, tāpēc izmaksas bijušas ap $6,500 pretatā minējumiem, ka tās bijušas ap $75'000. 

Lai nu kā, vēl interesantāks ir fakts, ka Buweiser iepriekšējā klipa izmantošanas tiesības bija nopircis uz pieciem gadiem par (tikai!!!!) $ 37'000, kas priekš Amerikas cenām ir simboliska summa. 

Bet klipa skatītāju skaits šobrīd jau pārsniedzis 2'120'000 skatītājus. Četrās-piecās dienās.
  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers