Blog

Nov 11

Click For Sound Ratio vs. Click Ratio (Mac vs. PC)

Kurš teica, ka banneru reklāma nestrādā? Kurš teica, ka bannerim jābūt tikai kustīgu attēlu secībai? 

Turpinās Apple spēles ar saistīto banneru izmanotšanu Mac vs. PC stāstu stāstniecībā. Šorīt NYTimes.com mājas lapā atkal jaunākā sērija, nedomāju, ka tā būs apskatāms vairāk kā vienu dienu. Iepriekšējais, 2-3 attēlos iemūžināts šeit

Manuprāt, "Click Ratio" šajā gadījumā ir mazsvarīgs. Toties esmu gatavs saderēt, ka "Click For Sound Ratio" īpatsvars ir simtiem reizes augstāks par "Click Ratio" (es uzlikšķināju, lai apskatītos, vai nav vēl kāda jauna reklāma). Un droši vien tas tūkstošiem reižu augstāks par vidējo "Click Ratio".  "Click for Sound" šajā gadījumā nozīmē, ka lapas apmeklētājs pats vēlas uzzināt, kas notiks nākošajā sērijā un ir gatavs ar interesi noskatīties jauno epizodi. 

Enjoy! Un pāris bildītes vēsturei. 

Picture 21

un tad:
Picture 19
  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers