Blog

Nov 2

LinkedIn jaunumi un sociālo tīklu nākotne

Lielākais un ietekmīgākais profesionālais sociālais tīkls (professional networking site) Linkedin.com naktī uz piektdienu veicis vairākus nozīmīgus piedāvāto servisu uzlabojumus, kuri būtiski palielina vērtību tā lietotājiem un var nozīmīgi paplašināt šī tīkla iespējas un lomu. 

Vēl jo vairāk – manuprāt, tas ir vēl viens nozīmīgs signāls tālākai virzībai no sociālajiem tīkliem, kas orientēti uz "draudzēšanos" un hobijiem (MySpaceFaceBookOrkutDraugiem un tiem līdzīgie, daudzi no kuriem, iespējams, ir sasnieguši izaugsmes griestus un/vai iekļuvuši nelielā "stagnācijas" stadijā) uz specializētu interešu, profesionālo un zināšanu grupu attīstību (neizzūdot pirmajiem). Un rādās, ka LinkedIn ir un būs viens no nozīmīgākajiem līderiem šajā virzībā. 

Kādi tad ir jaunumi:
1) Integrācija ar lielākajām blogošanas platformām Typepad un WordPress - manuprāt visnozīmīgākais jaunums, jo biznesa profesionāļu vidē jaunā līmenī pacels arī blogošanas nozīmi un veicinās kvalitatīva satura rašanos un atlasi; 

2) Integrācija ar Amazon.com – iespēja pie sava profila pievienot savu lasāmo un lasīto grāmatu sarakstu un apskatīt tavu domubiedru, partnerus vai kolēģu ieteikumus un preferences; iespēja ieteikt un saņemt ieteikumus; 

3) Integrācija ar Slideshare.net - (lielāko prezentāciju resursu tīklā) – iespēja pievienot savam profilam prezentācijas; 

4) Integrācija ar Google Documents un vairākiem man mazāk pazīstamiem servisiem (myTravel, Huddle, Company Buzz, Box.net)

Līdzās tam jau šajā pavasarī tika būtiski izmainīta (uzlabota) arī grupu veidošana, ar tām saistīto diskusiju iespējas, komunikācija grupas ietvaros un šī procesa administrēšana, lai kļūtu par pievilcīgu platformu uzņēmumiem, augstskolām, augstskolu absolventiem. Tas jau ir ieviesis dzīvību pāris grupās ar manu dalību. 

No vasaras ir pieejama satura integrācija ar atsevišķiem nozīmīgiem satura avotiem, kā NY Times biznesa sadaļu un BusinessWeek Business Exchange

Jau šobrīt LinkedIn ir kļuvis par nozīmīgu informācijas avotu gan par biznesa vidi kopumā, gan par atsevišķiem segmentiem. Pagājušnedēļ vairākos medijos (AdAgeBusinessWeek) parādījās ziņa, ka LinkedIn attīstīs arī izpētes iespējas un tātad arī paplašinās iespējas piekļūt šai komūnai.

Līdz šai vasarai LinkedIn bija ļoti veiksmīga (30 miljoni lietotāju), bet tomēr mazliet formāla platforma, kas ļāva uzturēt profesionālos kontaktus un reprezentēt sevi profesionālajā vidē, izvairoties no "plaša patēriņa" sociālo tīklu "trokšņa", kā arī pieaugoši populāra rekrutēšanas vieta (pārbaudīts arī mūsu pašu DOMINO darbībā). 

Tieši tāpēc Linkedin ir tik populārs dažādu nozaru profesionāļu, IT speciālistu, un MBA studentu un beidzēju vidū. Tikko publicētā statistika ir iespaidīga: 

Līdz ar ko LinkedIn parādās iespēja kļūt par centru daudz straujākai profesionālo grupu attīstībai un specializēto sociālo tīklu attīstībā. Tā ir ļoti kvalitatīva auditorija – ar augstu izglītības līmeni, ar augstu IT prasmju līmeni un arī augstu ieņēmumu līmeni. Tādējādi daudz ticamāk tieši šeit, nevis šīs pasaules facebooko-os un draug-os, veidosies iestrādes, kas pakāpeniski pāries arī uz citiem profesionālajiem tīkliem.

Investīciju apjoms, ko LinkedIn ir saņēmis pēdējo mēnešu laikā - 53 miljonus dolāru jūnijā tikko papildinājuši 22 miljoni dolāri - liecina, ka attīstība turpināsies jau vistuvākajā laikā. Recesijas situācijā, kad ilgermiņa investīcijas tiek mērītas tredeviņas nevis tikai septiņas reizes, visticamāk, šīs summas atvēlēts balstoties uz tuvāko gadu plāniem, kuri jau ir izstrādes vai ieviešanas stadijās.  
Nov 2

LinkedIn jaunumi un sociālo tīklu nākotne

Lielākais un ietekmīgākais profesionālais sociālais tīkls (professional networking site) Linkedin.com naktī uz piektdienu veicis vairākus nozīmīgus piedāvāto servisu uzlabojumus, kuri būtiski palielina vērtību tā lietotājiem un var nozīmīgi paplašināt šī tīkla iespējas un lomu. 

Vēl jo vairāk – manuprāt, tas ir vēl viens nozīmīgs signāls tālākai virzībai no sociālajiem tīkliem, kas orientēti uz "draudzēšanos" un hobijiem (MySpaceFaceBookOrkutDraugiem un tiem līdzīgie, daudzi no kuriem, iespējams, ir sasnieguši izaugsmes griestus un/vai iekļuvuši nelielā "stagnācijas" stadijā) uz specializētu interešu, profesionālo un zināšanu grupu attīstību (neizzūdot pirmajiem). Un rādās, ka LinkedIn ir un būs viens no nozīmīgākajiem līderiem šajā virzībā. 

Kādi tad ir jaunumi:
1) Integrācija ar lielākajām blogošanas platformām Typepad un WordPress - manuprāt visnozīmīgākais jaunums, jo biznesa profesionāļu vidē jaunā līmenī pacels arī blogošanas nozīmi un veicinās kvalitatīva satura rašanos un atlasi; 

2) Integrācija ar Amazon.com – iespēja pie sava profila pievienot savu lasāmo un lasīto grāmatu sarakstu un apskatīt tavu domubiedru, partnerus vai kolēģu ieteikumus un preferences; iespēja ieteikt un saņemt ieteikumus; 

3) Integrācija ar Slideshare.net - (lielāko prezentāciju resursu tīklā) – iespēja pievienot savam profilam prezentācijas; 

4) Integrācija ar Google Documents un vairākiem man mazāk pazīstamiem servisiem (myTravel, Huddle, Company Buzz, Box.net)

Līdzās tam jau šajā pavasarī tika būtiski izmainīta (uzlabota) arī grupu veidošana, ar tām saistīto diskusiju iespējas, komunikācija grupas ietvaros un šī procesa administrēšana, lai kļūtu par pievilcīgu platformu uzņēmumiem, augstskolām, augstskolu absolventiem. Tas jau ir ieviesis dzīvību pāris grupās ar manu dalību. 

No vasaras ir pieejama satura integrācija ar atsevišķiem nozīmīgiem satura avotiem, kā NY Times biznesa sadaļu un BusinessWeek Business Exchange

Jau šobrīt LinkedIn ir kļuvis par nozīmīgu informācijas avotu gan par biznesa vidi kopumā, gan par atsevišķiem segmentiem. Pagājušnedēļ vairākos medijos (AdAgeBusinessWeek) parādījās ziņa, ka LinkedIn attīstīs arī izpētes iespējas un tātad arī paplašinās iespējas piekļūt šai komūnai.

Līdz šai vasarai LinkedIn bija ļoti veiksmīga (30 miljoni lietotāju), bet tomēr mazliet formāla platforma, kas ļāva uzturēt profesionālos kontaktus un reprezentēt sevi profesionālajā vidē, izvairoties no "plaša patēriņa" sociālo tīklu "trokšņa", kā arī pieaugoši populāra rekrutēšanas vieta (pārbaudīts arī mūsu pašu DOMINO darbībā). 

Tieši tāpēc Linkedin ir tik populārs dažādu nozaru profesionāļu, IT speciālistu, un MBA studentu un beidzēju vidū. Tikko publicētā statistika ir iespaidīga: 

Līdz ar ko LinkedIn parādās iespēja kļūt par centru daudz straujākai profesionālo grupu attīstībai un specializēto sociālo tīklu attīstībā. Tā ir ļoti kvalitatīva auditorija – ar augstu izglītības līmeni, ar augstu IT prasmju līmeni un arī augstu ieņēmumu līmeni. Tādējādi daudz ticamāk tieši šeit, nevis šīs pasaules facebooko-os un draug-os, veidosies iestrādes, kas pakāpeniski pāries arī uz citiem profesionālajiem tīkliem.

Investīciju apjoms, ko LinkedIn ir saņēmis pēdējo mēnešu laikā - 53 miljonus dolāru jūnijā tikko papildinājuši 22 miljoni dolāri - liecina, ka attīstība turpināsies jau vistuvākajā laikā. Recesijas situācijā, kad ilgermiņa investīcijas tiek mērītas tredeviņas nevis tikai septiņas reizes, visticamāk, šīs summas atvēlēts balstoties uz tuvāko gadu plāniem, kuri jau ir izstrādes vai ieviešanas stadijās.  
  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers