Blog

Dec 15

“The Big Picture”: foto-bloga veiksmes stāsts

"Boston Globe "The Big Picture" Interneta foto žurnāls (fotoblogs) tika radīts tikai šī gada jūnijā. 

Sākotnēji tas bija iecerēts kā neliels eksperiments ar mērķi pārbaudīt, vai plašāku auditoriju varētu piesaistīt augsti kvalitatīvs, visaugstākās raudzes fotogrāfu radīts vizuālais saturs, kas publicēts iespējami augstā kvalitātē. 

Un jau no vairākiem avotiem (intervijām, blogiem) parādās ziņas, ka ar miljoniem apmeklējumu mēnesī tas ir viens no lielākajiem šī gada veiksmes stāstiem laikrakstu mēģinājumos adaptēties digitālajā laikmetā. 

Vērtējiet paši, izskatot novembra un decembra fotoreportāžas, šeit pāris saites uz reportāžām, kas uzrunāja mani:
Nepārprotami, masu radošās izpausmes laikmetā (kad visiem pieejami gan instrumenti darbu radīšanai, gan kanāli satura izplatīšanai), Interneta lietotāji kļūst arvien prasīgāki un sagaida arvien kvalitatīvāku vizuālo un mulitmediālo saturu.  

Tie mediji, kas eksperimentē ar jaunajām iespējām, nodrošinot kvalitāti, kas ir būtiski pārāka par lasītāju radīto, spēj visai veiksmīgi pielāgoties "jaunajiem laikiem" (NYTimesThe Guradian). Tie, kuri iet vieglāko ceļu, vienkārši kombinējot rakstošo žurnālistu saturu ar nekritiski atlasītu rakstošo "ekspertu" vai patērētāju radīto – joporojām cīnās par eksistenci.  

p.s. Eksponenciālu intereses pieaugumu šogad piedzīvo arī uz kvalitāti orientētais Vimeo, kuri jau šī gada martā kā pirmie ieviesa HD video ievietošanas un apskates iespēju. Lai arī apmeklējuma ziņā tam vēl ir tālu līdz masu auditorijā populārajam YouTube, profesionālās un kvalitāti meklējošās auditorijas jau to aktīvi izmanto. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers