Blog

Jan 5

Zīmoli, komunikācija, reklāma un izklaide 2010. gadā. Tikai viena versija.

"The future is already here. It's just not evenly distributed". 

Gada sākums. Labs brīdis, lai paskatītos uz priekšu. Tāpēc pielikumā neliela filmiņa par to kā reklāmas, komunikāciju un izklaides industrijas nākotni digitālajā laikmetā redz viens no šībrīža interesantākajiem domātājiem, blogu autoriem un komunikāciju stratēģiskajiem plānotājiem Faris Yakob no pēdējos gados visnotaļ leģendāras aģentūras Naked Communication.  

Filmiņa ir radīta jau pagājušā gada otrajā pusē un tā skatās divus gadus uz priekšu, uz 2010. gadu. Tajā ir daudz pieņēmumu un improvizācijas, bet vienlaikus ļoti daudz patiesības par lietām, kas pateicoties digitālo un tīklu tehnoloģiju ienākšanai jau ir mainījušās mūsu dzīvē un jo īpaši komunikācijā un izklaidē. Un par tām, kas mainīsies tuvākajā laikā. 

Vai šīs izmaiņas viss sasniegs šādu mērogu jau līdz 2010. gadam, tas lai paliek katra paša izvērtējumam. Vienīgi skatoties ir vērts paturēt prātā teicienu, kas digitālajā laikmetā atkal kļuvis populārs: 

"We tend to overestimate the speed of changes, but we tend to underestimate the impact." Tā autors gan man ir nezināms. 


  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers