Blog

Jan 11

“The Economist” par reklāmu, zīmoliem un marketingu ekonomiskās krīzes laikā

Meklējot un apkopojot materiālus par marketingu un iespējamajām klientu stratēģijām krīzes laikā viens no interesentākajiem atradumiem ir prominentā britu izdevuma The Economist prezentācija par reklāmas, marketinga un zīmolu (brands) lomu ekonomiskās lejupslīdes un krīzes laikā. 

Manuprāt, viens no pēdējo mēnešu laikā vispārdomātākajiem, noderīgākajiem un atziņām bagātākajiem materiāliem. 

_

Avots: Fallon stratēģiskās plānošanas blogs
  • http://www.edgarsletinskis.lv Edgars Letinskis

    Vai tiešām jaunie mmediji ir mazāk ietekmīgi branda veidošanā kā vecie?
    Man kautkā liekas, ka tas nav viennozīmīgi.
    Drīzāk gribas domāt, ka par jaunajime medijiem tā saka tie, kas nav atraduši (izdomājuši) veiksmīgus risinājumus.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers