Blog

Mar 2

Dizaina ekonomika, dizaina domāšana (papildināts)

Šodien ar apmēram stundas prezentāciju piedalījos "Design Drive" pasākumā Cēsīs, saistībā ar pašmāju dizaineru dizaina darbu izstādi un citiem pasākumiem (piemēram – nedēļas nogales pasākumu bērniem) mēneša garumā. 

Sākontēji prezentācija bija iecerēta par dizaina domāšanu, balstoties uz IDEO, Tim Brown, Roger Martin, Bruce Nussbaum un citu autoru un kompāniju idejām, kas pēdējo 4-5 gadu laikā ietekmējušas gan manu domāšanu par dizainu un ekonomiku, gan DOMINO un IGLOO filozofiju. 

Bet beigu beigās tomēr fokuss palika pie dizaina ekonomikas, jo materiāla bija pārāk daudz. Par dizaina domāšanu tikai pāris slaidi. Rezultāts (atbalsta materiāli stāstam) apskatāms šeit:

Jāatzīst, ka mani pašu vienas dienas gatavošanās process "ievilka" atpakaļ tēmās, kurām jau ilgāku laiku neizdevās atlicināt laiku.

Tā rezultātā izdevās tikt pie vairākām idejām un atziņām pat to, kas un kāpēc notiek pasaules ekonomikā; atrast pāris jau gandrīz piemirstas grāmatas (plauktā līdzās galdam, pie kura rakstu šo ierakstu) un sen aizmirstus avotus no produktu dizaina kursa Bostonas Universitātē un izcilā ārpakalpojumu (outsourcing/offshoring) kursa dzimtajā Brandeis IBS, kā arī radīt aizmetņus pāris svaigām idejām. 

Tā kā tikai mazu daļu izdevās iekļaut šajā prezentācijā, gandrīz vai droši, ka turpinājums sekos … ;)

—-
Papildinu ierakstu ar manas kolēģes, DOMINO stratēģiskās plānotājas Ilzes Jankovskas prezentāciju, kas Cēsu pasākumā sekoja uzreiz pēc manējās: 

  • http://www.koronevskis.lv Edgars Koroņevskis

    ko lai piebilst – teicami. Patīkama jaunrade.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers