Blog

Mar 1

Miller High Life: 1 sekundes klips

Miller High Life vienas sekundes klipa izmantošana Superbowl bija viena diskutētākajām reklāmām pēdējā mēneša laikā.  

 

Laikā, kad pilnīgi visi – gan aģentūras, gan klienti – meklē jaunus veidus, kā veidot kampaņas, bija pilnīgi saprotama interese reklāmas industrijā un marketinga medijos. Bet izrādās, kampaņa nesusi visai raženus rezultātus – Miller pārdošanas apjomi Amerikā, nedēļā pēc SuperBowl pieauguši par 8.5% (vai par 5% salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo nedēļu). Tas ir ļoti daudz. 

Kas ir veiksmes pamatā? Līdzās pašai klipa parādīšanai, intrigas radīšanai jau pāris nedēļas pirms SuperBowl bija izveidota neliela komunikāciju "ekosistēma" – klips ar vairākiem desmitiem 1 sekundes klipa variantiem, kas netika izvēlēti (skat. zemāk), intervijas ar galveno varoni YouTube kanālā; un iespējams galvenais kampaņas elements - oficiālā viena sekundes klipa mājas lapa, kurā līdzās visiem šīs kampaņas materiāliem bija pieejami arī citas Miller reklāmas un papildus izklaidējoši-pozicionējošie materiāli. 

Publicitāte un mediju interese, kas radās ap ziņu, ka tiks izmantots 1 sekundes klips, tika izmantota plaša mēroga PR un pozicionējuma paziņojumiem.

"Miller High Life is all about high quality and great value, so it wouldn’t make sense for this brand to pay $3 million for a 30-second ad. Just like our consumers, High Life strives to make smart choices. One second should be plenty of time to remind viewers that Miller High Life is common sense in a bottle."—Kevin Oglesby, Miller High Life Senior Brand Manager

Tādējādi 1 sekundes klipa ideja bija galvenais objekts kampaņā, bet ap to (ilgi pirms un pēc reklāmas palaišanas) dažādās orbītās riņķoja un riņķo daudz un dažādi komunikāciju pavadoņi. 
Šeit neizmantotie klipa varianti:
 
  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers