Blog

Mar 29

Reklāma un marketings recesijas laikā (#1)

Kā reklamēt ceļojumus krīzes laikā? 

Pagājušā gada otrajā pusē, kad gaisā (un droši vien arī kompānijas finanšu rādītājos) jau bija jūtama recesijas tuvošanās, austrāliešu tūrisma aģentūra Zuji nāca klajā ar šādu, asprātīgu un laika garam joprojām tik ļoti atbilstošu, kampaņu.

Uz katra no iepakojumiem bijusi kampaņas galvenā ideja (skat zemāk). 

Par kampaņas rezultātiem gan neko vairāk, kā daudas jo daudzas pozitīvas atsauksmes tūrisma un reklāmas medijos pat vairākus mēnēšus pēc kampaņas, atrast neizdevās. Bet cik noprotams kampaņa radīja pietiekoši lielu interese Sidnejā un Melburnā, lai sasniegtu uzstādītos mērķus. 

Galvenā atziņa? – Šobrīd vairāk nekā jebkad agrāk ir nepieciešami asprātīgi, radoši veidi kā uzrunāt potenciālos klientus, kā runāt par savu piedāvājumu. Pretēji tam liela daļa reklāmdevēju cenšas būt nopietni jo nopienti un izvairīties no jebkāda riska, izvēloties itkā-drošākos risinājumus. 

Augstas neskaidrības (high uncertainty) situācijas vienmēr ir bijušas par apzinātiem eksperimentiem (conscious experimentation) un par uzdrīkstēšanos izmēģināt jaunas lietas, nevis par veco, agrākajā situācijā pārbaudīto ceļu iešanu. 

p.s. gatavojot 1,5h prezentāciju par digitālo komunikāciju instrumentu izmantošanu tūrisma marketingā Kurzemes tūrisma konferencei, kas 1. aprīlī notiks Talsos. 

Zuji_beans1

  • http://profile.typepad.com/6p01156e7db594970c Gatis Kokins

    Izcila ideja. Es tirgotu kafiju:) Eksotiskāks produkts..

  • http://balticdesign.wordpress.com ieva

    :) !

  • pate

    domā dziļāk, domā ātrāk, domā tālāk. domā sākni. lieliski.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers