Blog

Apr 7

Informācija presei no 90to gadu nogales

Vakar portālā "7 Guru" pamanīju sekojošu informāciju presei (press realase), kas šķita atsūtīta pa tiešo no 90to gadu beigām:

"Apvienojoties "X" un Y" ir izveidota jauna mediju aģentūra "Z". Tās darbības galvenais uzdevums būs reklāmas laukumu un raidlaiku iegāde Latvijas medijos, kā arī tirgus, patērētāju un mediju auditoriju pētījumu pirkšana. ... " u.t.t.

Aģentūra, kuras "galvenais uzdevums būs reklāmas laukumu un raidlaiku iegāde" un "mediju pirkšanas aģentūra" … OK, varbūt tā arī ir piesiešanās vārdiem, varbūt mana nu jau digitālā laikmeta sabojātā domāšana, bet mana pirmā asociācija bija, ka šo informāciju presei kāds rakstījis pirms gadiem …. pieciem – septiņiem. Vai pat desmit. Mediju pirkšanas aģentūra. Lai piedod kolēģi. 

Un no otras puses tikko, pirms pāris minūtēm, AdAge publicēja rakstu, kam ticu daudz vairāk ""Agencies Need to Think More Facebook, Twitter, Less TV", un tas nemaz nav par Facebook vai Twitter. Galvenais citāts, manuprāt, ir ne tikai pamācošs, bet vairāk nekā patiess:

"There are still a lot of marketers out there buying their media when they could earn it, and earn it a lot less expensively"

Iespējams, šī ir tēma mazliet lielākam rakstu galam, vai arī nelielai prezentācijai. Jo īpaši laikā, kad visi runā par pēc-patēriņa-ekonomiku (Post-Consumption-Economy)

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers