Blog

Apr 5

Reklāma un marketings recesijas laikā (#2). Auto industrija.

Auto industrijai grūti laiki. Visticamāk viens vai pāris no lielajiem Amerikas ražotājiem tuvākā gada laikā vairs nebūs novērojams tirgū. Bet tikmēr pārējie visai asprātīgi turpina spēlēties ar vērtības piedāvājumiem. Kā, piemēram, tas ir redzams šajā, visnotaļ "viral" diskusijā: 

  • AR

    Ilustrācija šai reklāmai un kontekstam par Konstruktīvo kapitālismu liekas jau klasika: http://digg.com/d14Qp2 Uhh kādi palagi tika iztērēti :)

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers