Blog

Apr 21

ZZ bloga kosmētiskais remonts un pirmā gada ierakstu TOP 10

Marta vidū šim blogam bija gada jubileja, kas darbu burzmā paskrēja nepieminēta. Tāpēc atvaļinājuma pirmās pilnvērtīgās dienas vakaru nolēmu veltīt Google-Analītiskam atskatam uz iepriekšējo gadu un bloga dizaina kosmētiskajam remontam – no fontu un krāsu sakārtošanas līdz nelielām dizaina korekcijām (sleju paplašināšanai, augšējā bannera nomaiņai u.t.t.). 

Lai veiktu pēdējo operāciju nācās saprast, kas tas CSS tāds par zvēru. Izrādījās vienkārši un lielos vilcienos nu ir skaidrs, lai arī kādu stundu vai pusotru paprasīja. Atsvaidzināju un mazliet papildināju arī sarakstus ar saitēm (linkiem). Pieslēdzu nu jau nepieklājīgi populāro Twitter-i (ar kuru ar marta vidū ar kopā jau gads) un 10 pēdējos Delicious linkus. .

Pagaidām neizdevās pieinstalēt "widget" ar Google meklēšanu bloga ietvaros (nez kāpēc pārslēdzas uz Feedburner parakstīšanās logu). Ja nu kādam ir ideja, kā to norealizēt, būtu pateicīgs … ;) 

Bet kopumā šķiet, ka līdz ar izmaiņām šobrīd blogā "ir vairāk gaisa" – tas ir kļuvis gan vieglāk lasāms, gan pārskatāmāks. 

Nākošais solis visticamāk būs atsevišķas lapas izveide resursiem (saitēm, grāmatām) –  šeit publicēta ir tikai neliela daļa no saitēm un pa pagājušo gadu ir uzkrājies ļoti daudz jaunu materiālu, jo īpaši par dizaina, dizaina domāšanas un par digitālajā marketinga jautājumiem. 

Pēc tam uzmetu pirmā gada rezultātiem no Google Analytics (pieslēgts pāris mēnešu pēc sākuma) un pēc vairāku patstāvīgo bloga sekotāju ierosinājuma (jautājumiem) izveidoju arī pirmā gada ierakstu apmeklējuma TOP10. Tas kādu brīdi atradīsies otrajā slejā, uzreiz aiz parakstīšanās iespējām. Interesantākās atziņas: 

  1. Pārliecinoši apmeklētākais ieraksts ir ASV Vēlēšanu kampaņas apskats ar 12 klipiem. Tas, šķiet, arī bija pagājušā gada vislaikietilpīgākais darbs;
  2. Otrajā vietā visai negaidīti "The Economist" prezentācijas (par reklāmu, zīmoliem un marketingu ekonomiskās krīzes laikā) pārpublicējums. Šim ierakstam apmēram 70% apmekējumu ir no ārzemēm – ir nostrādājusi gan automātiskā publikācija LinkedIn, gan aizsūtīšana pāris BBDO aģentūru stratēģiskajiem plānotājiem. Pateicoties tai apmēram unikālu 200+ klikšķu ir no …. Rumānijas, kur links uz šo ierakstu iekļuva kāda stratēģiskās plānošanas blogā un arī BBDO aģentūrā tur ap 150 darbiniekiem. Bet arī apmeklējumu skaits no Latvijas ir vērā ņemams. 

Pārējais desmitnieks bez lieliem pārsteigumiem, samērā blīvi.

Šogad ir doma visu to rakstīšanas lietu darīt mazliet sistemātiskāk (kas nav sinonīms vārdam biežāk ;) ) Pirmā gada mērķis – noturēties ar vismaz 1-2 publikācijām nedēļā – ir sasniegts bez īpašas piepūles, tagad jādomā par kvalitāti un, iespējams, par šīs rakstīšanas saistīšanu ar nelielu tēmu izpētēm – tās regulāri notiek neatkarīgi no bloga (un bieži arī neatkarīgi no darba uzdevumiem). 

p.s. jebkādi komentāri un/vai ieteikumi gan par dizaina korekcijām, gan par saturu ir "welcome", jo uzlabojumu process vēl turpināsies. 
  
  • Skumbrija

    Tik labai lapai hederītis lapai gan derētu bik elpu aizraujošāks.

  • http://zz.typepad.com Zigurds Zakis

    Paldies! Šoreiz izvēlējos otru ceļu – uz kādu brīdi nomainīju no mazliet elpojoša uz pavisam aksētisku. Tā sajutos. Pēc kāda brīža, ne parāk īsia, pamainīšu uz kautko jautrāku. Bet pagaidām “lets content be the king :)”

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers