Blog
May
10
Lieliska reklāmas kampaņa. Radoša, sociāli atbildīga un absolūti atbilstoša produktam. Pie tam – ļoti vienkārša un veiksmīga, reālajam laikam piesaistīta, digitālo mediju izmantošana. 300 tonnas reālajā dzīvē, nevis izmaksās. Un tas paveikts tepat kaimiņos, Zviedrijā.
Vienlaikus arī ļoti labs piemērs, kā izstāstīt šādas kampaņas stāstu, kā to sagatavot iesniegšanai reklāmas festivālos. Profesionāli sagatavots un labi dramatizēts projekta stāsts (case story):
-
http://meksis.blogspot.com Meksis
pieZZīmes
Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmetsKategorijas
Meklē blogā:
Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā