Blog

May 12

Digitālā marketinga paraugstunda no BEST BUY marketinga direktora (3 minūtēs)

Ja nu kāda kompānija intuitīvi šķistu neatbilstoša digitālajam laikmetam, tad, iespējams, tā būtu Best Buy – no pirmā acu uzmetiena itkā tipiska zemāko cenu kompānija, kuras stratēģijai vajadzētu būt – cena, cena, cena. Bet nē! Tas pirmais acu uzmetiens ir mānīgs. 

Tā ir viena no veiksmīgākajām tirdzniecības (retail) kompānijām, kas adaptējusies digitālajam laikam un jau vairākus gadus ļoti veiksmīgi izmanto jaunās iespējas. 

Un ne tikai pati kompānija ir aktīvs jauno kanālu lietotājs. Tās marketinga vadītājs, Barry Judge, ir viens no aktīvākajiem blogeriem un Twitter lietotājiem. Reti, tik reti, ir iespējams iegūt ieskatu liela uzņēmuma marketinga vadītāja ikdienā, lēmumos, ietekmēs, domāšanas procesā. Pat es esmu viņa sekotājs (Barry Judge @ TWITTER)

Pielikumā apskatāmajā filmiņā viņš ne tikai izstāsta savas kompānijas marketinga filozofiju digitālo platformu laikmetā, bet arī ļoti skaidri un vienkārši "saliek pa plauktiem" ieguvumus no proaktīvas digitālo platformu izmanotšanas ikvienam uzņēmumam. 

3 minūšu filmiņa, kas būtu jāredz IKVIENAM marketinga vadītājam, konsultantam un interesentam. 


Padodiet tālāk!

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers