Blog

Jun 2

Jauno mediju prasmes un iemaņas kā 21. gadsimta lasītprasme

Iepriekšējā mana bloga ierakstā netieši pieminētā MIT mediju eksperta Henrija Jenkinsa jauno mediju pētniecības grupa radījusi īsu, bet ļoti koncentrētu filmiņu par to, kāpēc jauno mediju prasmes ("New Media Literacy") ir tik svarīga šajā laikā. Un jo īpaši – par to, kāpēc tās būs jo svarīgākas nākotnē. 

Labu domu un atziņu īpatsvars ir tik blīvs, ka šī filmiņa veiksmīgi varētu būt "treileris" kādai dziļai, pamatīgai un vienlaikus arizraujošai 400-500 lappušu grāmatai vai 2 stundu filmai par par šo, jauno mediju prasmju izkopšanas (Digital Literacy), tēmu. 

Un tā nav mazāk svarīga par lasītprasmes iemaņu iegūšanu pirms 100 gadiem un par mūsdienu biznesa latīņu valodas (angļu valodas) apgūšanu pirms gadiem desmit-divdesmit, biznesa globalizācijas kārtējā viļņa sākumā. 

 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers