Blog

Jun 5

Par zīmoliem krīzes situācijā (video no DIENAS konferences)

Pēc Dienas zīmolu konferences Diena.lv aicināja mani uz īsu video interviju, kurā, mazliet vairāk nekā minūtes laikā, mēģināju apkopot galvenās domas, ko izteicu konferences "runā" un vēlāk diskusijās. Detalizētāk par to iespējams lasīt iepriekšējā mana bloga iepriekšējā ierakstā "Par zīmoliem krīzes situācijā …"

Pievienoju video. 

Un vēlreiz uzsvēršu vienu niansi, ko teicu konferencē, rakstīju blogā un pārrunājām vairākas diskusijās ar kolēģiem – sociālo platformu un interaktīvo (divvirziena) mediju izplatība kopā ar ekonomiskajām izmaiņam nozīmē nevis to, ka masu mediji izzudīs, bet gan masu (vienvirzienu!) mediju dominances perioda (19gs nogale – 20gs) beigas. 

Nekur jau šie nepazudīs, tie kļūs mazāk "masu" un daudz mazāk "vienvirziena". Bet pilnīgi noteikti dažādu mediju kanālu lomas mainīsies, līdzīgi kā mainījās laikrakstu loma ienākot radio un radio loma – ienākot televīzijai. Līdz ar šim izmaiņām būs jāmainās gan zīmoliem, gan biznesiem. 


p.s. Cik noprotams par pasākumu būs arī publikācija pirmdienas "Lietišķajā Dienā".

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers