Blog

Jul 28

Best Buy Twelpforce: nojaucot robežas starp klientu servisu un marketingu

Viena no inovatīvākajām kompānijām attiecībā uz Twitter un jauno mediju lietošanu, lai cik dīvaini tas arī neizklausītos, ir Amerikas mājas elektronikas zemo cenu gigants Best Buy. Daļēji arī tāpēc, ka viņu marketinga vadītājs Barry Judge ir viens no aktīvākajiem Twitter un sociālo mediju lietotājiem. 

Pirms pāris mēnešiem jau šajā blogā bija iespēja noskatīties viņa ierakstītu filmiņu, kurā viņš 3 minūtēs, īsi un koncentrēti, iepazīstināja ar savas kompānijas filozofiju saistībā ar jauno mediju un sociālo platformu izmantošanu ("Digitālā marketinga paraugstunda no Best Buy"). Nu laiks kādam darbam. Kādam piemēram. 

Pagājušnedēļ Best Buy nākuši klajā ar vienkāršu, bet visnotaļ iedarbīgu iniacitīvu "Twelpforce" un ar to saistītu kampaņu, kas veicina robežu nojaukšanu starp klientu servisu un marketingu, prasmīgi savienojot sociālo platformu (Twitter) un "klasisko mediju" iespējas. 

Picture 55

Katram kanālam sava loma, katrā kanālā sava ziņa. Bez liekas ārišķības vai paštīksmināšanās par "jauno mediju" lietošanu televīzijas klipā. Un runājot par galveno – kā daudzu lietotāju kolektīvās zināšanas un kolektīvā pieredze var palīdzēt risināt Tavu Problēmu, lai cik vienkārša tā būtu. 

" … With Twelpforce specifically and social media in general we can actively seek out the conversations that increasingly are happening outside our channels. I also think this initiative can change our definition of customer service. No longer is customer service a department but something that all of us can do. And Twelpforce begins to really blur the lines between customer service and more traditional one way marketing communications." Barry Judge

Barry Judge savā bloga ierakstā atklāti atzīst, ka tas ir publisks eksperiments. Bet eksperiments, kas gan viņu patērētājiem, gan (un varbūt – jo īpaši) darbiniekiem un pārdošanas konsultantiem parāda jauno digitālo platformu radītās iespējas un nepieciešamību virzīties no vienvirziena komunikācijas un dialogu. 

Skatāmies klipus, sekojam un vērojam, kā viņiem veiksies!

via "Barry Judge: Updates from Best Buy CMO"

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers