Blog

Jul 29

Orange zīmola grāmata

Kā atraktīvi parādīt jaunajiem darbiniekiem, partneriem, aģentūrām, citiem apakšuzņēmējiem dažādās valstīs to, ka radošā izcilība ir svarīga Orange zīmola aktivitāšu sastāvdaļa? Kā veicināt to, lai viņu darbs ik reizi iespējami precīzi atbilst zīmola vadlīnijām? Kā uzsvērt to, ko ir svarīgi ņemt vērā veidojot zīmola komunikāciju visās izpausmēs, bet jo īpaši digitālajā vidē? Kā pievērst uzmanību, ka zīmola grāmatās ir atrodamas atbildes uz daudziem no šiem jautājumiem?

Šeit ir Orange atbilde. Bez vārdiem. Vārda vistiešākajā nozīmē. 

via "Motion Graphics Served"

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers