Blog

Jul 12

Salauzta ģitāra un dziesma kā mācība par servisa un attieksmes nozīmi mūsdienu pasaulē

Pagājušās nedēļas spilgtākais, biznesa un reklāmas blogos pārrunātākais notikums ir sekojošā videoklipa (dziesmas) parādīšanās pirmdien, 6. jūlijā. 

Apmeklētāju skaits nedēļas laikā jau tuvojas 2,5 miljoniem.

Būtība – kanādiešu grupas Sons of Maxwell līderim lidojumā ar United Airlines bagāžas iekraušanas laikā tiek salauzta ģitāra. Pēc vairākkārtīgas skaidrošanās ar dažādiem United darbiniekiem, neredzot citu iespēju tikt sadzirdētiem, grupa radījusi dziesmu un veltījusi tās klipu aviokompānijas United servisam. 

Un ne jau tik daudz pašam ģitāras salauzšanas faktam, cik tam, ka United servisa cilvēki mēģinājuši ignorēt grupas dalībnieku mēģinājumus pievērst uzmanību nesaudzīgai attieksmei pret instrumentiem, kā arī vēlēk visādos veidos izvairījušies no atbildības uzņemšanās vai konkrētas rīcības. Un tā tas turpinājies vairākos līmeņos. 

Grupas stāstu detalizētāk var izlasīt šeit

Latvijā vistuvāk šāda šedervra saņemšanai, spriešot pēc aktīvajām diskusijām Twitter, ir IZZI klientu servisa nodaļa un vadība – no rakstītā var spriest, ka tur tik ļoti daudzas lietas noteik līdzīgi. Bet es esmu vairāk nekā pārliecināts, ka šī ir (varētu būt) mācībā lielai jo lielai daļai mūsu uzņēmumu. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers