Blog

Aug 26

Muse albūma pieteikums – pamācošs digitālā marketinga piemērs

TheResistance

Jaunākā grupas MUSE albūma "The Resistance" pieteikuma kampaņa (vai precīzāk – neliela šīs kampaņas sastāvdaļa) ir lielisks digitālā marketinga paraugs. 

Septiņās pilsētās dažādās pasaules malās (Ņujorkā, Parīzē, Berlīnē, Maskavā, Tokijā, Honkongā, Dubajā) bija kopā noslēpti apmēram trīsdesmit USB atmiņas spraudņi. Muse faniem, izmantojot oficiālo singla weblapu un sociālos tīklus, tika dota iespēja no grupas saņemt netiešas norādes par to, kur tie atrodas vai kā tos varētu atrast, kā arī kolektīvi apspriest pieejamo informāciju, izteikt hipotēzes un dalīties savu meklējumu rezultātos. 

Sešos no atrastajiem USB spraudņiem bija atrodams kods, kas (kopīgiem spēkiem atrisinot vienu vai otru uzdevumu "The United States of Eurasia" mājas lapā) ļāva atklāt dažu sekunžu gabaliņu no šīs dziesmas. 

Pēc tam kopīgiem spēkiem, soli pa solim fani varēja samontēt šos gabaliņus un tādējādi padarīt šo dziesmu bez maksas pieejamu it visiem interesentiem. 

Picture 21

Kāpēc man šis piemērs škiet tik atraktīvs?

  1. Tieša uzruna grupas faniem un tiem, kuri ir dziļi iesaistīti un visvairāk interesēti grupas jaunajā albūmā (Brand Advocates) – grupā, kura visvairāk noteiks jaunā albūma veiksmi, jo tieši fani un aktīvākie atbalstītāji būs tie, kas šo albūmu ieteiks "svārstīgajiem" un "remdenajiem";
  2. Vēl jo vairāk – fanu un atbalstītāju iesaistīšana aktīvā darbībā. Tas par to roku, kas ikvienam jāpieliek. Un ja esi pielicis, tad tev kautko nozīmēs personiski tagad un vēl ilgi pēc tam. Tu būsi daļiņa no šī stāsta;
  3. Kolektīva izziņas procesa (Collective Intelligence) veicināšana; 
  4. Caur kolektīvo izziņu un jo īpaši caur diskusijām – iespēja interesentiem sajusties kā vēl ciešākai interešu grupai, iepazīt pārējos;
  5. Dziesma, kolektīvas darbības rezultātā, bez maksas un bez dažādām autortiesību atrunām pieejama it visiem;
  6. Tas viss realizēts īsā laika posmā – meklēšana sākās 20. jūlijā, dziesma oficiāli tika padarīta pieejama 27. jūlijā. 

Šeit video ar apsveikumu par labi paveiktu darbu visiem grupas faniem. Pati dziesma gan liecina, ka puiši bērnībā noteikti ir klausījušies Queen ;) 

Kurš pirmais mēģinās nokopēt Latvijā? ;) :D

Via: Dan Pankraz vs. Youth, Muse News, USB Core un vēl 3-4 avoti. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers