Blog

Aug 24

PlayFace

Atraktīvs SonyPlaystation reklāmas projekts – kādas ir aizrautīgāko datorspēļu spēlētāju grimases spēles laikā? Kādas ir viņu sajūtas? Kāpēc viņi To pārdzīvo? Kāpēc viņi ir tik ļoti aizrauti un aizgrābti? Tās nebūs vienkāršas un triviālas atbildes, tāpēc arī šī diskusija nebūs vienkārša un triviāla.

Sony projekts – vairāku īsu klipu sējia, kas piesaistīta Sony Playstation 3 iznākšanai –  pirmkārt, ir izcils tāpēc, ka tā nav "slēgta" ideja - tā paver iespējas neierobežotām attīstībām nākotnē – modifikācijām, versijām, papildinājumiem. Tā ir iespēja gan radīt atraktīvu un aizraujošu saturu no "zīmola puses" (šīs koncepcijas ietvaros), gan iespējas faniem piedāvāt dažādus risinājumus un radošās pašizpausmes – ideāls produkts "digitālajam" un "masu radošās izpausmes" laikmetam: 

Bet otrkārt, klipu sērija attālināti un netieši, bet neticami cieši man atgādināja kādu izcilu NYTimes fotoprojektu, kuru pēc 20 minūšu meklēšanās pa NYTimes mājas lapu izdevās atrast – septiņu fotogrāfiju sēriju "My Games Face", kas bija publicēta NYTimes multimediju sadaļā pirms kāda pusgada un cieši saistīta arī ar  video, kas dokumentēja "My Games Face" foto projektu. 

3:47. Pat ļoti iesaku. Abus.  

  • faq

    Pirmais ko iedomājos, kādu mēslu šamie tur spēlē. Tad paskatījos uz augšu un viss tapa skadrs. Konsole. Laigan vispretīgākais sagaidīja zemāk. NY lapa. Pirmais ko ieraugu atbaidoša džindžera seja, pēctam ar redzamām atpalicības pazīmēm sirgstošs Āfrikas pēcteču pabērns. Vienkārši nožēlojami.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers