Blog

Aug 30

Skeitborda vasara pasaules reklāmā

Četri plaši pazīstami plaša patēriņa zīmoli – Nike, Adidas, Converse un Axe – gandrīz vienlaicīgi (pēdējo divu mēnešu laikā) publicējuši video darbus (reklāmas, plašākus video projektus, filmu treilerus), kas saistīti ar skeitborda tēmu. 

I. Nike 

HD video īsfilma "Debacle", kas bija bez maksas lejuplādējama apmēram nedēļu no viņu weblapas jūnijā, nu apskatāma gan Vimeo, gan YouTube. Vai arī to iespējams pasūtīt no Nike mājas lapas Blue Ray kvalitātē: 

II. Adidas "Diagonal". 

Plašāks Adidas projekts, kopā ar Adidas Skateborading Team Europe: 

“After 2 years of filming in Europe, the United States and China, adidas Skateboarding is set to release it’s first full-length video project this spring featuring the adidas Skateboarding European Team. Titled Diagonal, this video showcases the diversity of the European skate scene along with guest parts from the two Global Team riders that have roots in that continent, Dennis Busenitz and Lem Villemin. Look for Diagonal to release in Europe this June in issue 66 of Kingpin magazine and globally on the internet in July at adidas.com/skateboarding.”

Viena no 14 epizodēm, kas pieejamas @ YouTube: 

III. Converse 

"Skate Helicopter Chase" (0:42) jūlija pirmajās dienās: 

IV. Axe 

"Ryan Sheckler Axe Skate Film" (6:51) jūlija vidū. (Skatoties @ YouTube - HQ ir "must"). Neticami īss tiešais pieskārtiens zīmolam (3:42 – 3:50 un īsa atsauce pašās beigās), ir respekta vērts. 

Visticamāk, šie nav vienīgie darbi, bet arī šis četrinieks ir apskatīšanas vērts. 

  • Martins

    Prieks, ka uzrakstīji par skeitbordu!
    Taisnība, ka visi šie zīmoli ir plaša patēriņa un taisnība, ka šie nav vienīgie darbi – domāju, ka tieši šos izdevās piefiksēt tāpēc, ka tie ir plaša patēriņa, jo līdz ar to tie kotējās kā “case study” reklāmistu redzes lokā.
    Ko vēlējos teikt – skeitborda kultūrā video filmas ir spēcīgākais līdzeklis kā integrēti reklamēt produktu auditorijai (skeiteriem). Ja filma izdodas laba tad tas dod atdevi, ja tā ir slikta, tad pārdot produktu skeiteriem ir pagrūti.
    Pirmie divi (Nike un Adidas) ir klasisks skeitborda produkts (Nike un Adidas, pēdējo 2,5g laikā ir ļoti strauji un spēcīgi ienākuši skeitbordā, pirms tam gandrīz nebija), kuru skeiteri novērtē kā kvalitatīvu mantu :), bet Converse un AXE gadījumā ir radītas reklāmas, kas nerunā skeiteru valodā (drīzāk klasiskas reklāmas valodā), līdz ar to (es pieņemu), nepilda savu uzdevumu.
    Šeit pāris piemēri, kas „runā” skeiteru valodā:
    DVS apavu reklāma http://www.youtube.com/watch?v=CVDComeA2vA
    Lakai apavu reklāma http://www.youtube.com/watch?v=R0aeqUyoygE
    Vēlviens izcils Lakai paraugs, jo reklāmas saturu līdz galam sapratīs tikai skeiteri http://www.youtube.com/watch?v=yf6P26BOIYk
    Adidas pirmo Pro skeitborda apavu radīšanas stāsts – tas tiešām spēj pārdot kedas http://www.youtube.com/watch?v=aPQ4y0–qhY

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers