Blog

Sep 26

Alex Bogusky par aģentūru konkursiem (pitch-iem)

Ceturtā, pēdējā intervijas daļa ar Alex Bogusky. Visinteresantākā daļa nepārprotami ir par aģentūru konkursiem (no apmēram 3:07 līdz 5:20) - kāpēc CP+B pēc ilgstoša konkursos-nepiedalīšanās perioda nolēmuši pie tiem atgriezties un kādu lomu tie spēlē CP+B kultūrā. Tas gan neliedz viņiem būs ļoti izvēlīgiem par to, kuros konkusos piedalītes un kuros ne un uz kādiem noteikumiem.  

Galvenās tēzas angļu valodā:

  1. Pitch allows you to date. It takes off pressure from early part of relationships. You also can offer a lot of things that would be hard in day-to-day work. 
  2. It pushes to real limit when you already are working really hard. Without pitches you do not know how tough it could be. 
  3. It strengthens the team. During the pitches you become really bond with each other. 
  4. R&D opportunity for agency. You do a lot of thinking and can try a lot of things. 
  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers