Blog

Sep 1

SAAB. Cita perspektīva

"When you look beyond the obvious, you open up to alternative ways of seeing things. As you gain a different perspective on the world, you also bring a certain attitude to everything you do. To us, this means building cars unlike any other."  (SAAB Change Perspective webpage intro)

SAAB ar leģendārās zviedru aģentūras Love Brindfors palīdzību tikko pieteikuši jaunu weblapu.  Mans pirmais komentārs bija "I wish I would have created it". Un mazliet baltas skaudības. Pat ne tāpēc, ka mans un tik ļoti daudzu manu labāko draugu un domubiedru auto ir SAAB.

Bet viss sākās ar klipu. 

Savukārt projekta centrālais piedzīvojums nepārprotami ir atrodams internetā: "Change Perspective"

Šajā interaktīvajā multimediju projektā vai varbūt digitālajā SAAB pasaulē (nelieciet man to saukt par weblapu), ir tik smalki sabalansēta skaidra galvenā ideja, skandināviskajā vienkāršībā un elegancē izcils "art direction", dažādu izteiksmes līdzekļu (mūzika, visuālie risinājumi, video; vai pat konstruktīvie, kā sižetā ar alni), sulīgi teksti, interaktivitāte un iespēja pašam mazliet padarboties. Ko arī visiem novēlu. 

Picture 39

Un šeit arī alnis, samērā statisks. Dzīve (internetā) viss ir daudz dzīvāk. Picture 50

via Adverblog

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers