Blog

Sep 7

Tu, tavs zīmols un tava sociālā ekosistēma: “Brand U.0″

Kas ir zīmols? Vienkāršākā no formulām, kuru es jau gadus septiņus itin bieži izmanotoju (līdz trijiem vārdiem patvaļīgi saīsinot pabiezu un visnotaļ akadēmisku Kevin Lane Keller grāmatu) ir:  Zīmols = Asociācijas + Zināmība. Aiz tās slēpjas vairāk nekā 500 lappuses bieza grāmata, kas, šķiet, ir labākais pirms-digitālā laikmeta akadēmiskais darbs par zīmolu veidošanu.

Nav ne mazāko šaubu, ka šī formula var tikt attiecināta gan uz produktiem, pakalpojumiem un uzņēmumiem, gan  - uz katru no mums indiviuāli. Un tā ir pietiekoši plaša un pamatota, lai arī šajā laikā tā būtu spēkā. Tikai, atšķirībā no masu mediju un masu apraides ("broadcast") laikmeta, digitālajā vidē katram no mums ir doti instrumenti un infrastruktūra, lai mēs varētu radoši izpausties, "veidot savu stāstu", ietekmētu to, ko citi domā par mums. Vai citiem vārdiem – lai veidotu asociācijas. 

Viens no interesantākajiem digitālās komunikācijas blogu autoriem Deivids Armano šajā 20 minūšu filmiņā (prezentācijas ierakstā) runā par to, kāpēc personiskā zīmola apzināta veidošana sociālo platformu un digitālās komunikācijas laikmetā ir tik svarīga un par to, kādi viņaprāt ir pieci galvenie likumi. Ieraksts no konferences Čikāgā. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers