Blog

Oct 6

Bezmiegs kā veicināšanas instruments

Vienkārša un izdomas bagāta veicināšanas (promotion) kampaņa no tepat netālu esošās Stokholmas: 

Kas man tajā visā patīk? Dažu vienkāršu, bet ļoti efektīvu un tālredzīgu (stratēģisku) lietu kombinācija:

1) ļoti precīza, trāpīga galvenā atziņa (insight), kas cieši saistīta ar piedāvāto produktu/pakalpojumu un tā lietošanu;

2) intriga; izaicinājums; drāma (kurš izturēs, kurš uzvarēs?);

3) loterijas elements (izvēlies savu favorītu, ja viņš uzvar – saņem pilnu atlīdzību), kas nodrošina vēl jo dziļāku iesaisti;

4) auditorijas paplašināšana – sekošana līdzi reālā laikā, dažādu kanālu izmantošana, pedometri, iPhone lietojums u.t.t. – dabīgi un bez samākslotības, bez samudžinātības; 

5) sacensībā iesaistīto aktīva komunikācija ar saviem faniem (Twitter, sociālie tīkli), iespēja sekot līdzi dažādiem viņu aktivitāšu aspektiem;

6) tālredzīgs ekonomiskais pamatojums: atdot apmēram 1/4 no pirkumiem nozīmē apmēram 25% atlaidi, bet tā kā liela daļa savu atlīdzību iztērē papildus pirkumos šajā veikalā – vēl jo mazāku; un kampaņas efektivitāte (un jo īpaši ilgtermiņa iedarbība uz zīmola vērtību) – vairākas reizes augstāka nekā vienkāršai "25% visam" kampaņai. 

Rezultātā – viena no desmitiem izdomas bagātajām, spilgtajām veicināšanas kampaņām, kuras esmu pamanījis pēdējā gada laikā. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers