Blog
“First there was color. Now comes sound”. Creativity Online, 30/09/2009
(oriģnālo HQ klipu ap 18:15 Sony jau no YouTube izņēmuši, nākas izlīdzēties ar kopiju)
——- papildināts 18:30 ——–
“The starting point was to show passion for sound above all—to create a pure sound experience. We also shot five product films to back that up, but it was mainly about Sony’s love for sound.“
Lasu interviju ar vienu no šīs idejas autoriem un skatos “Behind the Work” filmiņu un tagad sāku nojaust, kāpēc no šīs filmiņas nāk tāāāāda pozitīvā enerģija.
Pirmkārt, tā ir Islande. Un otrkārt – tas viss ir noticis pa īstam. Tas nav kautkas “fake” vai mākslīgi radīts, tikai lai nofilmētu klipu. Viņi patiešām ir uz vairākām dienām šo nelielo Islandes ciematiņu, Seyðisfjörður, pārvērtuši par reālu “Soundville“. Kā apliecinājums tam arī kāds ducis ar bildēm, ko iespējams atrast Flickr uz atslēgas vārdu “Soundville” un vairāk nekā 2’340 attēli ar atslēgas vārdu Seyðisfjördur
Ak jā, un, protams, kā to varēja nesajust – projektā ir līdzdarbojusies arī daļa no Sigur Ros komandas.
“Every morning I had to choose a track to wake people up. . .not just people but a whole village.”
Intervija vēl 7 dienas būs atrodama “Creativity-Online“, bet “Behind the Work” filmiņu no tās nepacietīgākiem skatītājiem (un cerībā, ka tā darbosies vairāk nekā 7 dienas) pievienoju:
-
Na
pieZZīmes
Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmetsKategorijas
Meklē blogā:
Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā