Blog

Dec 21

Michael Wolff & Wally Olins: pēc 20 gadiem

Nesteidzīga, mierīga un pilna ar labām atziņām – pirmā publiski dokumentētā divu pagājušā gadsimta nogales zīmolvedības leģendu un joprojām ikoniskas zīmolvedības kompānijas WolffOlins dibinātāju saruna pēc tam, kad viņi ceļi pagājušā gadsimta nogalē šķīrās, un pēc kompānijas iekļaušanās Omnicom grupā. Līdzās pirmajai daļai, kas vairāk tā kā ievads un kuru atradīsiet @ YouTube, pārējās trīs ir vērts noskatīties ikvienam, kam ir interese par zīmolu viedošanu, par izcilību zīmolu veidošanā un par radošu kompāniju veidošanu, izaugsmi un par kompānijas misijas nozīmi tās izaugsmē un veiksmīgā pastāvēšanā. 

(2/4) Par šķiršanos un Wolff Olins šodienu: 

Par būšanu arogantiem pretstatā būšanai "lieliem" (bold). Par kompānijas kultūras un intelektuālas izziņas nozīmi ("The culture of intellectual curiosity and experimentation in everything we did")

(3/4) Par zīmoliem, zīmolvedību, zīmolu vērtību un "No Logo"

"We do tend to think not about business but about business in relation to the the world". Un kārtējais ļoti precīzais (un kritiskais) vērtējums mazliet anarhistiski-nekritiskajai Naomi Kleinas "No Logo" grāmatiņai un ne tikai. 

(4/4) Par mediju atteiksmi pret zīmolvedību, par korporatīvo valodu un zīmolu radīšanas cenu.

"Bad writing is bad thinking experssed in words"

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers