Blog

Jan 9

AmEx. Ar smaidu.

Gada iesākumam kaut kas pavisam vienkāršs un pozitīvs. Uz robežas starp reklāmu un dizainu. Vai dizainu un reklāmu. 

Pagājušā rudens American Express kampaņa, kuras autori (saskaņā ar šīs nedēļas NY Times Magazine rakstu) visticamāk iespaidojušies no kādas deviņdesmito gada sākuma dizaina grāmatas ("Face to Face"). Rezultāts ir bezgala pozitīvs un gana izsmalcināts. 

  • http://saprge.wordpress.com/ saprge

    he, atcerējos, kā reiz bija tik draņķīgs noskaņojums, ka iznīkt, ieliku bļodā vārīties 2 olas un sardeli.
    uzmini, kas sanāca – brūnas olu acis un sardeļsmaids apakšā.
    priekā! :)

  • http://profile.typepad.com/gatis Gatis Murnieks

    Katru dienu arvien pastiprinu savu paarlieciibu, ka liidz jaunaam lietaam jaarko dzilji, luuk, Audi reklaama ar sejaam, lai arii vinjiem mineetaa graamata buutu bijusi par iedvesmu: http://www.youtube.com/watch?v=9l-HAFm7TPo&NR=1
    Un Krievijaa, arii greeko, shobriid baumo par tiesas procesu, kuraa vieteejais otrais mobilais operators kritiis par upuru AmEx suudziibai plagjiaatismaa.
    Nez vai Audi taapat riikosies ar AmEx un ko par to visu saka taas pashas graamatas autors?

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers