Blog

Jan 11

Padsmitnieku balss (“The Teens Speach”)

Picture 16

"BARNARDO’S has launched a unique campaign
 in which teens from across the UK will deliver
 their own “brutally honest” speech on Christmas Day
"

Gadu mijā britu sabiedriskā organizācija Barnardos ciešā sadarbībā ar vienu no šībrīža spilgtākajām digitālajām aģentūrām – Londonas POKE - un līdzdarbojoties YouTube un MySpace realizējuši sociālo projektu, kurš guvis plašu atsaucību ne tikai jaunās paaudzes vidū. Burtiski pāris minūtes pēc karalienes Elizabetes II ikgadējās un laikam jau formālās ziemassvētku apsveikuma runas tika "pārraidīta" padsmitnieku paaudzes "uzruna nācijai" - "The Teens Speach". 

Tā tika "pārraidīta" atbilstoši šī laika un šīs paaudzes prasībām – sākumā "tiešraide" MySpace galvenajā lapā, pēc tam padarīta pieejama YouTube un pēc tam – aktivizējot dialogu citos digitālajos kanālos. 

"The Teens Speach" ir bijis lielāks, vairāku mēnešu projekts ar simtiem interviju un desmitiem videointerviju; ar blogu, kurā padsmitnieki varēja līdzdarboties šīs uzrunas tapšanā un sev patiesi svarīgu tēmu identificēšanā; ar plašāku padsmidtnieku aktivitāšu un pašizpausmju izziņu YouTube, Twitter, MySpace un citās sociālajās platformās. 

Projekta redzamākais rezultāts ir koncentrēta dokumentālā filma (17 minūtes) par to, kas svarīgs šībrīža padsmitniekiem un par to, kā viņi redz sabiedrību ap sevi, savas problēmas un iespējas, par to, kādi ir viņu sapņi un galu galā – kas ir svarīgi viņiem. Līdzās tam tā ir iespēja pārējām paaudzēm turpināt veidot (uzsākt?) dialogu ar paaudzi, kura pēc dažiem gadiem būs aktīva sabiedrības daļa. Un uzsākt šo dialogu ar ieklausīšanos un sadzirdēšanu.

via: Neil Perkin, The Guardian

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers