Blog

Mar 9

Interaktīva šausmeņreklāma

Interesanta trīs minūšu apkopojuma filmiņa par inovatīvu projektu no Jung von Matt izsauca divējādas pārdomas. 

No vienas puses interesants eksperiments ar reālu interaktivitāti, dodot iespēju skatītājam ietekmēt notikumu gaitu un "līdzdarboties" filmā, tādējādi panākot daudz dziļāku iesaiti ("involvement"). Interesants balss atpazīšanas tehnoloģijas pielietojums un klienta specifikai ļoti atbilstošs risinājums. 

No otras puses tā vien šķiet, ka šī ir kārtējā filmiņa, kura radīts lielākoties tieši festivāliem un kuras radītais "iespaids" par projektu trīs minūšu apkopojumā, protams, izskatās daudz jaudīgāk nekā dzīvē. Tomēr spriest par kampaņas veiksmi vai neveiksmi pēc šīs filmiņas būtu līdzīgi kā spriest par labu (vai ne tik labu) filmu pēc tās treilera, kas ir pilnīgi atsevišķs žanrs.

Līdzīgi pēdējo pāris gadu laikā festivālu pieteikumu filmu sagatavošanas ļoti labiem un izciliem, bet tik bieži arī nemaz ne tik labiem darbiem pakāpeniski kļūst par neatkarīgu žanru. Tās ļauj saprast galveno ideju un par to, vai ir izmantoti patiešām inovatīvi risinājumi vai idejas (kas ir lielākās daļas festivālu galvenais uzdevums), bet vērtēt par kampaņu veiksmi vai neveiksmi pēc tām nevar. Un varbūt arī nevajag. 

 

  • Elvis Kvalbergs

    Interesantākais izaicinājums te parādās tieši no kino puses-cik variantus var uzņemt,cik sakarīgus sižetus ar telefona iesaistīšanu izdomāt utt. Ja nemaldos,tad kaut kas līdzīgs jau pasen ir saražots gan ar iespēju izvēlēties turpinājumu ar pulti,tā ka kaut kāda pieredze ir.

  • http://profile.typepad.com/gatis Gatis Murnieks

    Goustvorka piemeers no Jung von Matt. Pagaajushaa gadaa Kannaas dziivee pieredzeeju shaadu darbu iipatsvaru no pasaules radoshaakajaam agjentuuraam.
    Es esmu par inovaacijaam reklaamaa, pat, ja taas neliek veljas pulveri pirkt par 20% vairaak, tachu lai izvairiitos no saliidzinaashanas ar dopinga paarsaatinaato vieglatleetiku, vajadzeetu noshkjirt discipliinas: efektiiva reklaama -EFFIES, inovatiiva/ maakslinieciska – ADC Adwards.
    Ko dariit ar Kannaam?
    Ir nepaarprotami darbi, kas izpilda abus kriteerijus (piemeeram, Best Job In the World vai Obamas kampanja), bet desmitos citu kategoriju par lauriem ciinaas vienu reizi naktii transleeta vaacu reklaama un reaals risinaajums no shtatiem.. pagaidaam izshkjiroshais faktors ir Zigurda mineetais pashreklaamas treileru faktors, man pasham ir taadi piemeeri:)

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers