Blog

Mar 2

Tikai piezvani mums

Pirms gadiem piecpadsmit, apmēram ap to laiku, kad jau bija zināms, ka filma par Titāniku top vai pat tuvojas tikko atjaunotajam (vai tomēr vēl ne?) kinoteātrim Daile ar visām mega-rindām, kuras bija vērojamas nedēļām; kad Internets vēl spēra pirmos vārgos iezvanpieejas soļus; kad reklāmas no starptautiskajiem tīkliem saņēmām VHS vai Betacam kasetēs, reizi kvartālā vai pusgadā un katras kasetes parādīšanās bija notikums – tad šī bija viena no reklāmām, kura man patika visvairāk. Kā paraugs reklāmai, kura bez vārdiem, ar izdomu, bet ar minimālu producēšanas budžetu (jo leģenda vēsta, ka, izņemot pēdējo uzrakstu uz kuģa, viss esot kādas filmas fragments) pasaka visu. 

Varu nešaubīgi apgalvot, ka pirmo reizi ar to saskāros kādas toreiz pilnīgi jaunas Latvijas reklāmas aģentūras "Zīmolu Pārdevēji DDB" (Brand Sellers DDB) pirmajā publiskajā prezentācijas pasākumā, ja nekļūdos, kādā Grēcinieku ielas krodziņā, kas bija piemērots jaunāko un veiksmīgāko šī tīkla klipu apskatei. 

Bet priecē tas, ka laba stāstniecība (storytelling) un nepārprotams konteksts strādā arī pēc piecpadsmit gadiem. 

via Adme.ru, kur šodien apskatāms arī pilns Cetral Beheer Insurance TV reklāmu komplekts, kā arī vides reklāmas. Tur atrodamas vairāk nekā dažas leģendāras pērles. 

  • http://profile.typepad.com/kokins Gatis Kokins

    Arī stāsts par Parex: izlavierēja starp Banku Baltija un Krievijas defoltu, lai iesēstos kuģī ar nosaukumu Syndicated Borrowing un uzskrietu aisbergam Lehman Brothers:)

  • Edge

    Ar stāstu par ‘pirmajiem džinsiem,….pirmo mīlestību’ sākās nopietns pārdomāts Parex imidža veidošana/būvēšana darbs 1995.g.(?). Varbūt ZZ ir arī tas kreatīvais saglabājies ? Parex gadījums jau tagad klasika (uz happy end neceru),labs ‘keiss’ studentiem – uzskatāms piemērs ‘uzticības’ kapitāla kapitālai izniekošanai un finanšu gravitācijas likumu ignorēšanas bēdīgajām sekām.
    p.s.
    Tai gadā, kad sākās Parex imidža būvēšana viens izveicīgs ‘Rogue Trader’ vienu slavenu banku vārdā Barings Bank arī klasiski uz ‘aisberga’ uzsēdināja – diemžēl mūsu bāleliņu trijotne K&K&K no citu kļūdām par maz ko iemācījās ?

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers