Blog

Apr 27

Heineken jaunākā sērija – sveiciens visiem “talantiņu” šoviem

Heineken turpina izcilo Fridge un walk-in Fridge sēriju un ir uzrotījis piedurknes cīņai pret ne mazāk nozīmīgu un līksmu tēmu – pret visiem "talantu", "talantiņu" un "O!-cik-maz-talanta" šoviem. Nedomāju, ka šī būs pēdējā sērija :) 

 

 (via Adverblog)

  • http://andrejs.veitners.com !!!

    labi! tiesa, skatoties gan šo, gan arī visādus tur Rimi un vēl citu parodijas par šovu tēmu, nevaru aizmirst, ka reiz neizdevās ļoti līdzīgu konceptu nopārdot ne Amigo, ne Tele2. Žēl, būtu bijis labs. Tāpat kā šis.

  • Edge

    >Žēl??
    – nav ko žēloties, galvenais, lai labs alus būtu par ”demokrātisku” cenu pieejams (Tērvetes vai Bauskas,Valmiermuižas vai Brenguļu) – iemeslu taisīt šovus tad būs vieglāk izdomāt !

  • http://profile.typepad.com/dreamerlines Dreamerlines

    Forša oga ir tie “e” burti logotipā, kas ieanimēti pagriezties uz augšu nedaudz.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers