Blog

Apr 6

It’s not about Digital, stupid!

Pagājušās nedēļas nogalē pārskatot gūzmu ar neizlasītiem rakstiem blogos, kuriem sekoju ar Google Reader, atradu dokumentu, kura galveno tēzi ļoti līdzīgā, tikai mazliet politkorektākā formā ("Digital is not about digital at all") esmu laiku pa laikam lietojies gan savās prezentācijās, gan tiekoties ar klientiem, gan iekšējās diskusijas. 

Lietojis to kā nelielu provokāciju, lai kampaņas izstrādē (a) novērstu aklu fokusēšanos uz tehnoloģijām un rosinātu izvairīties no risinājumiem, kuros dominē "tehnoloģijas tehnoloģiju vārdā" un lai (b) veicinātu fokusu uz cilvēku vēlmēm, vajadzībām, izaicinājumiem un rīcības motivāciju.

Dokuments ir no Lielbritānijas, no "National Digital Inclusion Conference", kas notika jau piekto reizi un kā vienmēr bija veltīta digitālo tehnoloģiju izplatībai valsts un sabiedriskajā sektorā un tieši tāpēc jo īpaši nozīmīgā šī britu aģentūras provokācija varētu būt mūsu valsts pārvaldes "tehnoloģiski" domājošajai daļai. Bet ne tikai.  

Digital_is_not_about_digital 

(via Neil Perkin)

Šo dokumentu ar minimālām korekcijām varētu pārrakstīt arī reklāmas nozarei gan Latvijā, gan pasaulē. Kāpēc? Un kāpēc tagad, digitālajā tehnoloģiju radīto iespēju uzvaras gājiena laikā, ir svarīgi? Par to var mazliet sīkāk lasīt jaunākajā ierakstā manā blogā angļu valodā

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers