Blog

Apr 12

Nedēļas kampaņa: UNIQLO UTweet

Picture 48
 

Kampaņa, kura mani pozitīvi pārsteidza šonedēļ ir UNIQLO UTweet – pozitīva, vienkārša, krāsaina, cilvēciska un vienlaikus tik ļoti digitāla, kā jau tas vienmēr pēdējos pāris gadus ir ar UNIQLO

Un viss liecina, ka tajā nevajag meklēt pārspīlētu nopietnību vai slēptu igtermiņa stratēģiju – pēdējo gadu reklāmas festivālu digitālo kategoriju balvām bagātākais zīmols atradis vienkārši izklaidējošu un aizraujošu veidu, kā digitālo tehnoloģiju iespējas saistīt ar zīmolu un tevi dažas minūtes izklaidēt, vienkārši radot pozitīvu noskaņojumu. Vai citiem vārdiem – UNIQLO izejot no tevis izvēlētajiem atslēgas vārdiem izveido nelielu, tieši tev adresētu muzikālu klipu (šovu), mazliet apspēlējot arī šobrīd mērķa grupas vidū tik ļoti populārās Chatroulette.com aktualizēto nejaušības klātbūtni.

Vienīgais, ko vēl neesmu izpētījis – vai tomēr šai kampaņai nav kāda saistība ar UT sērijas T krekliem dzīvē – piemēram, iespēja radīt personalizētu T kreklu ar šova elementu šai kampaņai ļoti piestāvētu. 

Bet neatkarīgi no tā, UNIQLO UTweet kļūst par mana bloga pirmo "Nedēļas atradumu" vai "Nedēļas kampaņu". Būs vēl. 

Picture 56
 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers