Blog

May 6

“Inciting Movements” – Domino BBDO seminārs 7/05/2010

Picture 68
Pirms pāris mēnešiem izdevās pabūt intensīvā un ļoti saturīgā divu dienu seminārā, kurā pirmajai Eiropas stratēģiskās plānošanas vadītāju grupai tika prezentēts jauna BBDO Worldwide pieeja, kas papildina līdzšinējo instrumentu klāstu – "Inciting Movements". 

Šī pieeja ir radusies BBDO West domubiedru komandas iniacitīvas rezultātā, balstoties uz divus gadu ilgušu sociālo, kultūras un politisko kustību pētījumu. Tās pamatā ir atziņa, ka dziļākajā būtībā ikvienam no mums ir vajadzība būt daļai no kaut kā lielāka un virkne sistemātisko novērojamu par to, kā 

BBDO šo pieeju ir aktīvi lietojuši gan pie pēdējā pusotra gada laikā ļoti veiksmīgās Starbucks darbu sērijas (no spilgtā pirmsvēlēšanu klipa "It's bigger than coffee" 2008. gadā līdz "All You Need is Love", kas vakar uzvarēja "Webby Awards prestižākajā, integrēto kampaņu kategorijā, gan pirms pāris nedēļām realizētajā aktivitātē Ņujorkā, par kuru arī rakstīju šajā blogā)

Lai arī darbs pie instrumenta vēl turpinās, ir izlemts pakāpeniski uzsākt tā pielietošanu kaujas apstākļos. Un pirmais solis ir to prezentēt šīs pieejas kopsavilkumu savējiem un interesentiem. 

Kā jau daļai no jums iepriekš bija izziņots, 2010. gada 7. maijā RBI telpās, Skolas ielā 11, 108. auditorijā, no 13:00 līdz 16:00 (N.B. laiks mainījies, salīdzinot ar sākotnējo!) rīkojam pirmo semināru par šo tēmu Domino BBDO komandai, domubiedriem, klientiem, potenciālajiem klientiem. 

Semināram būs divas daļas: 

  • Daļēji balstoties uz BBDO prezentāciju un metodiskajiem materiāliem, es pastāstīšu par šīs pieejas izcelsmi, par galvenajiem pamatprincipiem un pavisam īsi padalīšos ar pirmo pieredzi šo pieeju pielietojot atsevišķiem klientiem Krievijas tirgū. 
  • Kristīna Mazurenko, mūsu bijusī kolēģe Domino BBDO, šobrīd jau pāris gadus BBDO Europe HUB (zināšanu centra) stratēģiskā plānotāja pastāstīs par šī instrumenta pielietojumiem Starbucks kampaņā un par pirmajiem darbiem Eiropā. 

p.s. Tā kā palielinoties interesentu skaitam esam ieguvuši RBI lielo auditoriju, vēl ir pieejams pusducis brīvu vietu. Intereses gadījumā sūtiet elektronisku pasta sūtījumu Gintai Zaumanei (ginta.zaumane@domino.lv) un ziņosim jums par iespējām piedalīties. 

  • Anna

    diez vai 2010. gada 7. aprīlī…? :) kļūdiņa laikam.

  • http://profile.typepad.com/zigurdszakis Zigurds Zakis

    Paldies! Ņemts vērā un labots. Rīta steigā bija ieviesusies kļūdiņa.

  • http://ierednis.blogspot.com Liena

    Paldies, ka ziņu par šo semināru ieliki publiski! Izmantoju iespēju uzzināt par jaunāko aģentūru darbā, lai rastu kādas jaunas idejas lietām, ko varam darīt valsts pārvaldē. Saprotot, ka Latvijā tik drīz nebūs iespēja piesaistīt tādu aģentūru kā BBDO, lai iedvestu dzīvību valsts pārvaldes darbībā, mēģinu smelties idejas, ko nest savējiem pārdomām.
    Bija vērtīgi, paldies!

  • http://profile.typepad.com/juulijs Juulijs

    Paldies par šo iespēju. Man pirmā daļa šķita vissaistošākā – tur domas un idejas raisījās vienā laidā.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers