Blog

Jun 28

Spēcīgs pieteikums nākošā gada reklāmas festivāliem

Gada prestižākā reklāmas festivāla balvas (Kannu Lauvas) pagājušnedēļ sadalītas, par to rezultātiem vēl būs ko teikt. 

Bet kamēr viņi tur, Kannās ritināja paklājus, apsprieda rezultātus vai notrieca laiku ballītēs un pludmalē, nedēļas otrajā pusē Ņujokas Taimskvērā test režīmā iedarbināta reklāma, kur jau piesaistījusi uzmanību un, manuprāt, ir pārliecinošs kandidāts*** uz vienu no galvenajām balvām gan nākošā gada Kannu festivālā, gan Webby Awards, gan citos nozīmīgākajos festivālos. 

Kāpēc?

  • darbība norisinās reālā laikā un ir cieši saistīta ar konkrētās vietas kontekstu;
  • izvietojums līdzās vēl (vismaz) diviem Forever 21 reklāmas plakātiem palielina kopējo efektivitāti;
  • interaktivitāte (lai arī simulēta);
  • reklāmai jaunu tehnoloģiju ieviešana (izmantota programmatūra, ko izmanto novērošanas sistēmās)
  • vieta kombinācijā ar sižetu rada visus priekšnosacījumus, lai Taimskvēra apmeklētāji palīdzētu šo "performanci" izplatīt sociālajos tīklos un vienkārši savu draugu lokā. 

Gaidīsim nākošā gada jūnija pēdējo nedēļu – domāju, ka zelts vides reklāmu un/vai interaktīvo reklāmu kategorijā šim aģentūras Space 150 darbam ir neizbēgams. 

*** – N.B. Apskatot šī rīta komentārus blogos tā lieta vairs nemaz tik tīra neizskatās. Rādās, ka Space 150 puiši varētu būt ietekmējušies no britu dizainera Chris O'Shea projekta "The Hand from Above". Tiesa gan ideja ir attīstīta tālāk un izpildīta līksmi un radoši, līdz ar ko, visticamāk, tā tomēr būs nākošā gada festivālu dalībnieku (un cerams arī laureātu) vidū. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers