Blog

Jun 17

Gatorade Digital Mission Control – turēt roku uz pulsa, lai virzītos uz priekšu

Lielāks vai mazāks – atsevišķa telpa, viena īpaša darba vieta marketinga nodaļā, vienkārši pusstunda dienā pie sava datora vai mobilo tehnoloģu izmantošana – bet šāds insturumentu kopums ir kļuvis par neapstrīdamu vajadzību divvirzienu komunikācijas un mediju fragmentācijas laikmeta vajadzību ikvienam zīmolam, kurš vēlas aktīvi piedalīties sarunās un norizēs digitālajā vidē. 

Tikai esiet uzmanīgi sapņojot par kaut ko līdzīgu. Ne jau ekrānu skaitā ir spēks. Un rīkojaties piesardzīgi, jo īpaši ar cipariem un mērījumiem – nepārspīlējiet to nozīmi. Lai arī tie ir svarīgi, tā ir tikai neliela daļa no kopējās ainas. Jo īpaši – ja atrauti no konteksta. 

Bet galvenā mācība no šī piemēra – ir kritiski svarīgi klausīties, turēt roku uz pulsa un nemitīgi un radoši meklēt veidus, kā radīt vērtību taviem sekotājiem un jēgpilini piedalīties sarunās (vai rosināt tās), modelēt nākošos soļus, realizēt tos un atkal izvērtēt to rezultātus. Šādi vai savādāk. Totālas neskaidrības apstākļos tā ir viena no retajām metodēm, kas dod iespēju virzīties uz priekšu. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers